Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefaler på det sterkeste!!


_morten_

Anbefalte innlegg

Anbefaler folk å få tak i Joe Satriani- You saved my life. Rett og slett en nyydelig sang. Slå av alt lyset, og virkelig lytt til hver tone. Altfor mange som hører på musikk for tiden. Altfor få som virkelig lytter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som assosierer f.eks. Satch Boogie med Satriani tror jeg har skjønt feil. Jeg liker ikke å tenke på Satriani som Always with me Always with you heller egentlig .. Han har blitt bedre på sine "eldre" dager.. Melodien til tittel-låta Is There Love in Space er en av de sterkeste melodiene han har skrevet syntes jeg...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satriani hadde sin storhetstid på 80-tallet. Det skvipet han driver med i dag er jo bare kommersielle tulleting. Spiller litt saktere med litt mindre vreng, og lirer av seg noe Glamourish bs. Tøsmusikk! :evil:

Til de som er uenige så er det helt i orden. Vi kommer aldri til å bli enige uansett, du vil alltid ta feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjør ikke det. Men for å være litt seriøs, jeg synes mange er flinkere til å spille den typen musikk som Satch spiller nå. Altså litt roligere, stemningsfull musikk. Kan nevne Steve Morse, Eric Johnson, Jeff Beck, Adrian Legg, Michael Hedges, Mark Knopfler... Og mange flere. Ikke at de stiller helt i samme klasse, men jeg vil alltid tenke på Satch som Surfing With A Crystal Blue Extremist Earth #11. Det han gjør nå synes jeg som sagt mange andre gjør bedre enn Satch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.