Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

10 årets største skuffelser!


Arne.

Anbefalte innlegg

Hva syntes du har vært forrige 10 årets største skuffelser var, både når det gjelder cd'er/plater og konserter.

For meg må det være Chinese Democracy, hadde droppa å høre på noe av det som var lekt ut av demoer og slikt for å vente på plata men den var en stooooor skuffelse, men kunne vel egentlig ikke forvente noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

St. Anger.

Støttes... den ble ett markant skille mellom bra metallica og dårlig metallica.

Må dog sies at Death Magnetic fulgte "bra" opp... første gange jeg hørte fra den på den så trodde jeg seriøst det var ett dårlig Metallica coverband som prøvde å lage låter i Metallica stil... Var på radio og jeg fikk ikke med meg presentasjonen av låta... trodde jeg hadde skrudd meg inn på urørt...

Når det gjelder Chinese Democracy så skuffet den bare de som trodde at Guns N' Roses fortsatt eksisterer... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg synes Chinese Democracy er en av tiårets bedre skiver, selv om GNR har vært favorittbandet mitt siden Appetite kom.

Skiva er knallbra den, men jeg hadde jo aldri forventa at den skulle ligne på gamle GNR i det hele tatt. Men sannelig er det jo flere likhetstrekk enn man kunne vente seg i perioder, hva Axl drev med på slutten av 90-tallet osv var jo noe helt annet.

Uansett.. en av de største skuffelsene er nok St.Anger. Jeg forventa veldig lite av denne skiva, helt til media begynte å skrive om den, og det ble sagt at Metallica var på vei tilbake til røttene igjen. Det er nok skiva jeg har kjøpt jeg har hørt minst på av alle. Har egetlig ikke likt Metallica noe særlig siden Black Album, så sier seg vel selv at også Death Magnetic er en gedigen skuffelse.

Muse må nevnes.. Black Holes skiva skuffa veldig. Faktisk så mye, at jeg ikke engang har gidda å hørt på den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg nå, var Systematic Chaos-skiva til Dream Theater...

At det var tiårets er meget overdrevet da, men slår meg noen ganger at jeg aldri

setter på den plata... :huh:

Da MÅ det være noe gæærnt, for Dream Theater er f..n meg sjukt bra musikk!!

Nei, det blir nok St.Anger til meg og, med S C langt der oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ganske stor Metallica-fan må jeg si det skjærte i hjertet å høre på St. Anger... Jeg hørte den skiva en gang, og så gikk den i glemmeboken... jeg vet faktisk ikke hva sangene på den skiva heter annet enn tittelsporet...

Men jeg vil si at Death Magnetic var en liten opptur. Metallica har klart å dra seg litt nærmere trash-paradis enn det hølet de var i med St. Anger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

St. Anger, Death Magnetic, World Needs A Hero, nytt Testament.

Du mener "Formation of damnation"? Riktignok ikke helt på høyde med det beste de lagde på '80/'90-tallet, men ikke direkte skuffende heller. Vil kanskje sammenligne den med "Endgame" - kvalitetsmessig ligger vel disse 2 på omtrent det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener "Formation of damnation"? Riktignok ikke helt på høyde med det beste de lagde på '80/'90-tallet, men ikke direkte skuffende heller. Vil kanskje sammenligne den med "Endgame" - kvalitetsmessig ligger vel disse 2 på omtrent det samme

Testament har blitt så growlete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testament har blitt så growlete.

Growlete? Har du hørt noen dødsmetallband før? :ninja:

Men om man er vant med han Dream Theater-sangeren, blir det vel litt for røft! (no shit) :P

edit: du har rett i at et par av låtene på skiva er ganske "growl", så er enig i at den eldre sangstilen til Chuck var bedre.

har ganske tøff vokal, da Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.