Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

†The Rev†


ofulm

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Err, nei. Han når ikke Phil Anselmo opp til knærne engang. Selv ikke når han var sterkt påvirket av både narkotika og alkohol.

Da får vi være enige om å være uenige. Anselmo låt ikke bra mot slutten, mens jeg syns denne hattebekledde unge mannen klarte oppgaven sin bra. Soloen i den videoen er dog et bevis på at øyenskygge ikke er det hemmelige våpenet mange ser ut til å tro at det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater at folk snakker dritt om noen så fort de dauer. Sånn var det med Dimebag og Michael Jackson og, det var ikke noe gøy.

*Pluss en*

Hver gang noen kjente dør kommer det fram hvor lite respekt mennesker har for hverandre. Mener ikke at alle skal sitte å gråte fordi ett menneske dør, men vis litt respekt da folkens. Selvom kanskje ikke alle liker bandets musikk, betyr det ikke at han er tidenes verste trommis og at han ikke har livets rett. Hadde dere likt at folk nærmest lo av dere når dere dør?

Dette er ikke en tråd for å diskutere hvor skrotete Avenged Sevenfold er. Vis i det minste litt respekt.

RIP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar vi det helt med ro ellers så vanker det warn eller stenging av tråd igjen..

Og brunostpapir - jeg trodde du var alt for travelt opptatt med å motta cellegiftbehandling i lillefingeren du måtte amputere etter bilkrasj til å spytte noen som helst i trynet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt imponert over hvor mye bedre A7X-vokalisten gjør Walk enn hva Anselmo gjorde mot slutten av Pantera:

Det er greit, de ser ganske... vel... lite gjennomtenkt ut :P Var vel helst en fjortis-periode jeg var størst Sevenfold fan, men det er ingen tvil om at det KUNNE vært et bra band, hadde de kuttet ut sminke, boyband-vokal, og en del klisje.... Og Matt KUNNE vært en ganske så dugende vokalist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassisten vår heter Freddy. Klengenavn burde ikke være legitime navn.

For eksempel er det sikkert flott å bli døpt «Bob». :P

Folk kaller jeg ungene sine for de mest merkverdige tingen nå til dags, så jeg tror ikke akkurat Bob vil være øverst på verstinglista, men ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.