Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt plekterbrett/truss rod cover til Epiphone Sheraton II


bento

Anbefalte innlegg

Heisann,

Trenger tips om hvor/hvem jeg kan ringe for å skaffe et nytt truss rod-deksel og plekterbrett til min '02 Epiphone Sheraton II.

Har akkurat kjøpt den brukt, og forrige eier hadde aldri sett disse, og heller ikke skaffet nytt selv.

Har forsøkt å google + sjekket f.eks. gitarist.no, men det var ingen som hadde riktig variant av de treffene jeg fikk.

Legger ved bilder av en annens Sheraton for sammenligning:

post-7430-126219294161_thumb.jpg

post-7430-126219293056_thumb.jpg

Håper at noen kan hjelpe :-)

--

-bento

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

Joda, jeg er også temmelig sikker på at dette fins på eBay, men hvordan kan jeg være sikker på at jeg får riktig variant plekterbrett f.eks.?

Når jeg ser på gitarist.no så har de ikke mindre enn 4 - fire - forskjellige varianter som er beregnet på ES335-varianter...

--

-bento

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips om hvor/hvem jeg kan ringe for å skaffe et nytt truss rod-deksel og plekterbrett til min '02 Epiphone Sheraton II.

Dersom noen andre skulle trenge det, så fant jeg både trussrod-deksel (med custom gravering om man ønsker) og plekterbrett på

http://www.terrapinguitars.com

Virker seriøse og skikkelige, og leverer kvalitetsvarer (ifølge kunder).

Endre opp med trelags brett i sort/krem/sort, noe jeg mener vil passe min Sheraton II Vintage burst godt :-)

Igjen, takk for innspill. Nå gjenstår bare skifte av PUPs i denne nydelige saken!

--

-bento

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.