Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker Rytme/lead gitar, bass og vokal


Oslo gutt 16 år

Anbefalte innlegg

Hei, vi er to 16 år gamle gutter (født 1993) fra Ammerud i Oslo som trenger medlemmer som liker å spille musikk og bare ha det fett. Vi spiller metalcore, er ikke så sinnsykt flinke enda men vi kommer oss, vi trenger Bassist, vokal og en annen gitarist så vi kan få til både lead og rythm. Har veldig lyst til å lage egne sanger etterhvert og i starten så skal vi bare lære oss noen cover sanger, her er noen av bandene vi hører på så dere kan få ett mer innblikk av hva slags type musikk vi spiller om du ikke er så kjent med hva metalcore og alt rundt det er; Parkway Drive. Killswitch Engage. Mastodon. Lamb Of God. Caliban. All That Remains. Black Dahlia Murder o.l. Vi skal få til øvningstider på ett sted som heter fyrhuset på Kalbakken i tillegg til at vi kan øve utenfor også. Send mld, ring eller gi meg en mail om du syntes dette hørtes ut som noe for deg :) Vi er ikke strenge på noe, bare du greier instrumentet ditt sånn nogenlunde og har en bra holdning så er du fullt velkommen. Jo mer jeg leser gjennom denne teksten så føler jeg meg som en tvilsom barnehageonkel. Det er ille. Bare send mld om du er keen. Bandet heter forresten Enjoy Your Prolapse (kan byttes ut om ønskelig!).

Mail - Jakob_93x@hotmail.com Mob - 99483611 /Jakob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.