Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Caparison Horous


Opethmaniac

Anbefalte innlegg

Er vel neppe noen som har registrert att du ikke hadde med gitar til utlandet. Jeg hadde med meg gitar tilbake fra usa,null problem. Og spør dem,så går det vel greit å si att du er musiker. vært på spilling see? ;)

uansett meget bra gitar det der,har hatt en selv. Litt for mange band for min smak,men ellers ett kvalitetsinstrument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel neppe noen som har registrert att du ikke hadde med gitar til utlandet. Jeg hadde med meg gitar tilbake fra usa,null problem. Og spør dem,så går det vel greit å si att du er musiker. vært på spilling see? ;)

Hvis de først gidder å spørre, så nøyer de seg neppe med enkle løgner de har hørt 1000 ganger før. Da er kvittering på kjøp eller registrering før utreise som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel neppe noen som har registrert att du ikke hadde med gitar til utlandet. Jeg hadde med meg gitar tilbake fra usa,null problem. Og spør dem,så går det vel greit å si att du er musiker. vært på spilling see? ;)

uansett meget bra gitar det der,har hatt en selv. Litt for mange band for min smak,men ellers ett kvalitetsinstrument.

Bevisplikten er pålagt deg, så det er ikke noe problem for dem. Noen kan være greie, og dessuten er ikke å ta instrumenter førsteprioriteten. Noen kan dog være regelryttere, ha en dårlig dag eller rett og slett bare gjøre ting etter boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke løgn da,mannen spiller jo. Menmen... Dette må da være nye regler att mann må registrere hva mann har med seg til utlandet?? Hvis mann skal til utlandet å spille,så må mann ha med kvitto på gitaren og evt utstyr?? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er nytt nei. Har ikke allverden av peiling på det, men man må få kvittering på at gitaren er tatt med ut av tollvesenet sånn jeg har forstått det. Eller hvis man kjøper en gitar til under 6000,- så kan man ta den med seg momsfritt, men da må man ha vært ute av landet i 24 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke løgn da,mannen spiller jo. Menmen... Dette må da være nye regler att mann må registrere hva mann har med seg til utlandet?? Hvis mann skal til utlandet å spille,så må mann ha med kvitto på gitaren og evt utstyr?? :rolleyes:

Det er ikke nye regler, jeg har registrert utstyr noen ganger jeg har spilt i utlandet men vet om mange som slurver med det.

Aldri hørt om noen som har fått problemer dog, gitarer er nok ikke det mest interessante for tollerne.

Ikke er det noe de vet så mye om som regel heller ;)

Gratulerer med ny gitar.

Jeg har hatt samme Horus`n, bra til metal, ubrukelig til det meste annet..Men det er jo kult med gitarer som er litt spesialiserte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.