Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GAS2k!!


kanonjon

Anbefalte innlegg

åhhhh, jeg kom over denne skjønnheten

Aria Pro 2 SB1000CB (Cliff Burton)

sb1000cb_bk.jpg

Specifications

Body: Ash

Neck: Maple+Mahogany 5ply

Fingerboard: Ebony

Frets: 24F

Scale: 860mm(34")

Pickups: MB-1E Dual Coil

Controls: Volume x1,Tone x1, 6-position Pickup Attack Mode Selector Switch, Bypass Switch, BatteryLED

Tailpiece: Gotoh J510-B4

Hardware: Black

Finish: BK=Black

denne koster 10000kr, og den er på min GAS liste!!!

den øksa der for meg til å sette på Cliff'em DVD'en :D

hva synes dere andre om den?

CLIFF'EM ALL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak :)

Neida, den er sikkert fin til metall den.

Men jeg er den typen som spiller all slags musikk, og da velger jeg heller en bass som kan brukes til alt.

Dessutten er klokka halv fire på morningen.

Så ta det jeg skriver med ein klypen salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bass som er nesten likedan, MEN jeg har to mikrofoner..

den heter nesten det samme.:: Aria Pro II SB 2000 -Elite (SB= Super bass) Lyden er bra i bassen, mer allsidig i lyd i den enn hva det er i en Warwick Donna.. men men smak å behag(sånn at du vet det så har jeg ikke noe imot Warwick nei, råe basser)Lyden var før hel for jævli i Aria bassen, helt til min far(tilligere bruker av bassen, brukte den i 15 år) skiftet pickups til EMG pickups, da ble lyden helt konge.. Men du må helst ha gode og ganske så rene strenger for å få bra lyd i den.. Hvis strengene blir over 1 år gamle så låter den gitar.

Men det som er LITT synd det er at Aria pro 2 bassene har gått ut av produksjon.'

Men Jonki, jeg er enig med deg, den bassen er helt ok.. Men jeg har sett en del annonser på en vanlig SB1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at lyden er suveren!

Men personlig liker jeg ikke formen og fargen....Men jeg spiller en del rock og, og da passer den bedre. Det er selvfølgelig bare min helt personlige smak, og har således ingenting med bassen å gjøre forøvrig. EMG er jo fett, har hatt lyst til å sette det på warwicken. Mine er jo passive. Men er redd for at den mister litt av sin egenart da. Er redd for å kjøpe, og så liker jeg dem ikke liksom.

Det med strengene er ikke noe problem, i det siste har jeg byttet strenger en gang i måneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at lyden er suveren!  

Men personlig liker jeg ikke formen og fargen....Men jeg spiller en del rock og, og da passer den bedre. Det er selvfølgelig bare min helt personlige smak, og har således ingenting med bassen å gjøre forøvrig. EMG er jo fett, har hatt lyst til å sette det på warwicken. Mine er jo passive. Men er redd for at den mister litt av sin egenart da. Er redd for å kjøpe, og så liker jeg dem ikke liksom.  

Det med strengene er ikke noe problem, i det siste har jeg byttet strenger en gang i måneden..

Bytte pickups på en Warwick, det ville jeg ikke gjort.. Den har jo en spesiell lyd. Hvilke strenger bruker du og hvor mye koster de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, det er der dillemmaet ligger. Men tror jeg i alle fall setter inn aktiv elektronikk.

Når det gjelder strenger, så pleide jeg å kjøpe D'Addario før, men har kommet frem til at jeg liker Fender-strengene bra...Elixir likte jeg ikke noe særlig, men har bare prøvd dem en gang.

Liker lyden i fenderne veldig når de er nye, og derfor bytter jeg dem ganske ofte. Men jeg liker best å spille på (forholdsvis) nye strenger uansett, så det er like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
åhhhh, jeg kom over denne skjønnheten

Aria Pro 2 SB1000CB (Cliff Burton)

sb1000cb_bk.jpg

Specifications

Body: Ash

Neck: Maple+Mahogany 5ply

Fingerboard: Ebony

Frets: 24F

Scale: 860mm(34")

Pickups: MB-1E Dual Coil

Controls: Volume x1,Tone x1, 6-position Pickup Attack Mode Selector Switch, Bypass Switch, BatteryLED  

Tailpiece: Gotoh J510-B4

Hardware: Black

Finish: BK=Black

denne koster 10000kr, og den er på min GAS liste!!!

den øksa der for meg til å sette på Cliff'em DVD'en  :D  

hva synes dere andre om den?

CLIFF'EM ALL!  :D

DIGG BASS! hvor får man tak i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
åhhhh, jeg kom over denne skjønnheten

Aria Pro 2 SB1000CB (Cliff Burton)

sb1000cb_bk.jpg

Specifications

Body: Ash

Neck: Maple+Mahogany 5ply

Fingerboard: Ebony

Frets: 24F

Scale: 860mm(34")

Pickups: MB-1E Dual Coil

Controls: Volume x1,Tone x1, 6-position Pickup Attack Mode Selector Switch, Bypass Switch, BatteryLED  

Tailpiece: Gotoh J510-B4

Hardware: Black

Finish: BK=Black

denne koster 10000kr, og den er på min GAS liste!!!

den øksa der for meg til å sette på Cliff'em DVD'en  :D  

hva synes dere andre om den?

CLIFF'EM ALL!  :D

Ja helt sikkert den er fed... Man kan ikke købe den i Danmark, hvor jeg kommer fra, derfor overvejer jeg at købe den derikte fra Japan.

der koster den ca. 8.500 dkk. + fragt + moms osv.

hvor i Norge kan man købe den?

kender du en Norsk hjemmeside?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.