Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Parker


benjamin

Anbefalte innlegg

God kveld folkens :)

Har sett litt på parker-gitarene nå, og syns de virker litt interesante.

Har sett de selger de på sound1.no, men ikke i gitarbutikker jeg har vært innom.

Men for å komme til poenget litt kjapt, så er spørsmålet mitt om noen vet om de selger parkergitarer i Hordalands-distriktet?

Er greit å prøve det ut før jeg evt hadde kjøpt en :)

Og for all del, folk som har erfaring med de kan godt få hive inn et ord om de ;)

-Benjamin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt flere Parkere (Deluxe og Classic)

Gode gitarer, men for tynne halser for meg.

Aner ikke hvem som tar de inn her nå, men når jeg hadde mine var de veldig overpriset i Norge (Importør var Englund musikk, nå EM)

Jeg fikk mine håndplukket fra fabrikk, men jeg testa etpar når jeg jobba i musikkforretning og de var veldig like og jeg kunne like gjerne tatt de (så og si 100% identiske)

Tyder på bra kvalitetskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fyldige svar! Er greit å vite at det som oftest er god kvalitetskontroll på gitarene om jeg skulle finne på å bestille en ( eventuelt den på sound1 siden jeg leter etter en med et hss system)

Men dere nevner at det er veldig små halser, er de mye tynnere enn f.eks de ibanez produserer på mange av sine gitarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fyldige svar! Er greit å vite at det som oftest er god kvalitetskontroll på gitarene om jeg skulle finne på å bestille en ( eventuelt den på sound1 siden jeg leter etter en med et hss system)

Men dere nevner at det er veldig små halser, er de mye tynnere enn f.eks de ibanez produserer på mange av sine gitarer?

De ligner ikke så mye på typiske Ibanezhalser da de ofte er endel videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.