Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

AxeFXere


Torh

Anbefalte innlegg

Jupps. Kjøpte en midi kabel i dag, kobla maskina (midi in) til Lexicon Lambdaen (midi out), og har åpna syx fila i Bome's SendSX. Trykket F4, og enter på AxeFXen i Firmware-delen, men den viser "awaiting file" i lang, lang tid. Hva gjør jeg gæli?

Må det være 7 pins midi plugg? De er visstnok ganske uvanlige for tiden, så jeg satset på at fem pinsen skulle funke, men...

Kan også nevne at jeg kan velge Lambdaen som midi out i Bome's programmet, men kan ikke velge AxeFXen som midi in i samme prog.

Har også klart å få beskjeden invalid file, uten at jeg helt har skjønt hvorfor....

Forvirra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps. Kjøpte en midi kabel i dag, kobla maskina (midi in) til Lexicon Lambdaen (midi out), og har åpna syx fila i Bome's SendSX. Trykket F4, og enter på AxeFXen i Firmware-delen, men den viser "awaiting file" i lang, lang tid. Hva gjør jeg gæli?

Må det være 7 pins midi plugg? De er visstnok ganske uvanlige for tiden, så jeg satset på at fem pinsen skulle funke, men...

Kan også nevne at jeg kan velge Lambdaen som midi out i Bome's programmet, men kan ikke velge AxeFXen som midi in i samme prog.

Har også klart å få beskjeden invalid file, uten at jeg helt har skjønt hvorfor....

Forvirra!

Er du sikker på at alle fem pinsa er kobla i midikablen. Vet ikke om det er et must når du skal programere axe'en, men jeg kjøpte en kabel engang hvor det viste seg at bare tre pins var kobla og det funka ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.