Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Blackheart Handsome Devil 15


kake

Anbefalte innlegg

GAS-er sterkt på en Blackheart 15-watter nå! Komboen koster under 4k! Låter kult på alt av lydklipp og slikt. Noen som kan se noen grunn til å ikke kjøpe den? De ser ut som de er solid bygd, de er rør hele veien og de låter kule. Hva er det å ikke elske? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, jag har bara haft Blackheart 5 wattaren och den hade inte tillräckligt med gain för mig.. men jag vet inte hur 15 wattaren är i jämförelse eller vad du har för behov gainmässigt. Om du tycker att klippen du har hört låter bra, så har den nog tillsräckligt med gain för dig :) . 5 wattaren lät bra rent och var pedalvänlig. Jet City har annars 20 wattare i ungefär samma prisklass som låter kanonbra :) .

Ps. Jag såg nu att de inte var i riktigt samma prisklass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd 5-watteren en del, og den har mer enn nok gain! Cleanen låter fint også synes jeg, men den har ikke clean på noe særlig volum, noe som 15-watteren sikkert er litt bedre på. Med tanke på at Jet-City forsterkeren du snakker om har nok gain men blackhearten ikke har regner jeg med at du spiller litt hardere musikk? Hvordan egner den seg til klassiske crunch-lyder og clean-lyder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd 5-watteren en del, og den har mer enn nok gain! Cleanen låter fint også synes jeg, men den har ikke clean på noe særlig volum, noe som 15-watteren sikkert er litt bedre på. Med tanke på at Jet-City forsterkeren du snakker om har nok gain men blackhearten ikke har regner jeg med at du spiller litt hardere musikk? Hvordan egner den seg til klassiske crunch-lyder og clean-lyder?

He, he, nu kommer jag ihåg. Little Giant har ju ingen gain-kontroll. Det var nog därför jag hade problem med att få tillräckligt med gain :) . Jag testade den i replokalen en gång och den spelade inte tillräckligt högt och vrengen var inte helt den jag ville ha. Men det är stor chans att 15 wattaren (som har gain-kontroll) blir en helt annan sak. Jag spelar sån här, sån här och sån här musik.

Jag är väldigt ensformig och använder i stort sett bara en type ljud, så jag experimenterar inte med förstärkaren när jag har hittat det ljud jag tycker bäst om. Men kanske jag skulle ta opp litt med Jet Cityn, bara som lydtest? Hmmm :) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.