Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ENGL Powerball, hvilket kab?


viz0id

Anbefalte innlegg

til informasjon er marshall sitt 1960AV( vintage 30) Marshalls egne elementer, ikke Celestion ;) det spiller i og for seg lite, men bare så du veit det. Jeg syns personlig at 1960 ikke er noe bra kabinett til metal. Har spilt med dual rectifier på et 1960 og det låt sletts ikke bra. Samme med 1960 AV, prøvde et sånt før jeg skulle handle mesakabinettet. ingen tvil om hvilket som låt best, og begge var likt priset. ;)

Har du noengang sett på elementene i et 1960 kabinett? Tror du skal lete lenge etter ett som ikke har Celestionelementer.

Celestion lager elementene til Marshall og derfor trykker de Marshall logoen bak på elementene(i tillegg til Celestion merket).

Er litt viktig at man er sikker på at informasjonen stemmer før man poster noen råd på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noengang sett på elementene i et 1960 kabinett? Tror du skal lete lenge etter ett som ikke har Celestionelementer.

Celestion lager elementene til Marshall og derfor trykker de Marshall logoen bak på elementene(i tillegg til Celestion merket).

Er litt viktig at man er sikker på at informasjonen stemmer før man poster noen råd på et forum.

Jeg kicka litt på det selv, men gadd ikke å svare akkurat da. :P Jeg har sjekket opp dette med elementene i Marshall sine Vintage-kabinetter tidligere, og funnet ut at det er V30 som sitter i dem. De er bare merket annerledes. Det at de er oppgitt som 70/75W betyr ingenting, siden det finnes en kvart milliard forskjellige måter å måle watt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.