Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass- 7000kr - 15000kr


Glenn Tore

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du bør kanskje huske at Stingray har i likhet med P-bassen ganske brei hals. Men hvis du er vandt med 5-strenger så merker du kanskje ikke dette like mye, og dette er sikkert noe du finner ut av når du begynner å prøve litt basser ;)

Takker for tipset. Tror jeg må prøve meg endel fram. Men min 5 strengers føler jeg er litt tjukk hals, dvs at jeg får litt "vondt" når jeg spiller. Mulighet for at jeg spiller feil, eller holder tommelen feil, ikke vet jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lurer på om jeg faktisk har den perfekte bassen for deg til salg nå.. Sjekk kjøp og salg forumet :) Kan du få både P, J, MM og litt diverse basslyder ut av, samt den har en tynn hals.

Forøvrig samme bass som jeg har i avataren min.

(Er ikke meningen å tute i mitt eget horn her, men jeg ser det at denne faller innenfor alle specs :P)

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg faktisk har den perfekte bassen for deg til salg nå.. Sjekk kjøp og salg forumet :) Kan du få både P, J, MM og litt diverse basslyder ut av, samt den har en tynn hals.

Forøvrig samme bass som jeg har i avataren min.

(Er ikke meningen å tute i mitt eget horn her, men jeg ser det at denne faller innenfor alle specs :P)

Selger du den allerede? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri klart å holde på de der, De er fantastiske basser, men de passer egentlig ikke til de metalsjangerne jeg spiller, Tenker jeg skal prøve meg på Spector nå før Jeg går tilbake til Fender P basser, Kommer jo til å bruke P bassen min fra 77 når Guardians skal i Studio, Men jeg har ikke lyst å gigge med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har en flett ny G&L L-2000 tobacco sunburst, med rosewood hals til salgs. Plukka den med meg når jeg var på basscentral i orlando i desember. Skulle egentlig ha den som en god bass nr 2, men valget falt på jazzbass igjen. Gi meg en lyd om du vil ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.