Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Re-painting av gitar


IbanezFanatic777

Anbefalte innlegg

Jeg har en Ibanez RG350DX.. Den hvite B)

Ettersom tida har gått, har jeg oppdaga at det går an å få gitaren malt i en annen farge.. Og siden dette er mulig, og jeg har lyst til å vike litt bort fra hvit gitar..

Noen som vet hvor jeg kan få gitaren lakkert?

Tenker bl.a. Sparkle Blue, Orange, Grønn eller whatever..

Finner vel fargen når jeg er på stedet og ser hvilke farger de har tilgjengelig, men..

Noen som vet om noen i Norge som gjør dette?

Evt pris på dette?

Dette er bare på tankestadiet foreløpig, men satser muligens på re-finish i løpet av sommeren eller mot vinteren, om lommeboka strekker til, og jeg kan gi jobben til noen som vet hva de gjør..

Også, som sagt, fargen er ikke valgt, så bare kom med fargeforslag, evt små "prøver" av dem som bilde i tråden om mulig..

På forhånd takk :)

Om noen har peiling, så trenger jeg også ny hals med matchende hode og "Black Dot Inlays" istedenfor de derre pokkers "Shark Tooth"-inlayene.. Det harr vært über :D

Så, håper dere skjønner hva jeg vil frem til, da :P

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lakkere gitaren du har lønner seg ikke.

Lakkeringsjobben blir fort dyrere enn det gitaren er verdt desverre.

Pris eks. Husemoen Gitarmakeri på Lillehammer som er meget dyktig: 5000,-

Jeg fikk lakket en gitar profesjonelt i sommer.

Kosta meg rundt 2500,- men det var en kompistjenestepris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å omlakkere gitaren din lønner seg nok bare hvis du kan det selv eller har en god venn som kan det, hvis ikke kan det som Debris sier,bli veldig dyrt.

når det gjelder hals med svarte dotter i kan du (hvis du er j***** flink) lage selv eller du kan bruke en formue å bestille en custom via internett. du kan også være så heldig at de har det inne på lokale musikkbutikken, men dette er lite sannsynlig med mindre det er en stor og berømt musikksjappe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.