Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sangtitler


Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Personlig synes jeg at en sangtittel som regel skal bestå av 2-3 ord, kanskje 4-5, men det bør ikke være for mye :lol:

Sanctuary

For the greater good of God

Funker det for Maiden å ikke følge en oppskrift på antall ord i låttittelen, funker det for meg også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanctuary

For the greater good of God

Funker det for Maiden å ikke følge en oppskrift på antall ord i låttittelen, funker det for meg også :lol:

De har jo også: Lonliness of the long distance runner

Konge tittel, konge sang :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mange bra titler her, siden det var så mange lange tenkte jeg å finne noen korte...."I den Retning af Uganda" høres dansk ut? men jeg liker det - siden du nevner at det er en instrumental minnes jeg: Mustang, med the Shadows - låta er passe køntry og navnet passer bra.

Kommer også i tanker om noen bøker. Øyvind Strand har skrevet en bok med en god tittel: Gjørme. En annen boktittel jeg husker er: Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede. Når det gjelder engelsk er det en gammel folkrock gruppe ved navn the Incredible String Band som har en låt med tittelen: Liquid Acrobat as Regards the Air. (hmm litt lang lkanskje) Aprops folkrock, Hedningarna: MIN skog.

Zappa har mange: Waka jawaka, Hot Rats, Weasels ripped my Flesh, Lumpy Gravy.

Hatfield and the North: Let's Eat (Real Soon), Chaos at the Greasy Spoon, Oh, Len's Nature!, Bossa Nochance.

hmmm kanskje jeg skifter navn til Necro siden det bare ble gamle greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.