Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DiMarzio Super Distortion vs X2N


Nemiz

Anbefalte innlegg

Hei!

Har bestemt meg for å kjøpe enten en Super Distortion eller en X2N for å putte i bridge på en strat kopi.. Men jeg har ikke peiling på hvem jeg skal velge :blink: Er det noen som har erfaring med disse som kan fortelle meg hva som er den store forskjellen? Har ingen steder jeg kan få testet disse.. Det viktigste er at de takler masse vreng/distortion bra, noe jeg regner med at de kanskje gjør :lol: Hadde vært fint med noen råd angående disse to! Åja, jeg har bestemt meg for å kjøpe en av disse, så andre anbefalinger er ikke nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle inspill :) Tror kanskje jeg heller mot en Super Distortion.. Trenger ikke pickupen til "metal only", så da er vel SD'en det jeg trenger. Men jeg har planer om å splitte humbuckeren med en push/pull pot.. Fungerer dette like fint på begge? Har ingen erfaring med slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha Coil tap eller serie/parallel på den poten da? Jeg hadde coil tap på min Super Distortion før og det fungerte helt greit, da blir det jo single coil lyd. I fjor ville eksperimentere med serie vs. parallel så nå har jeg det. Det er også kult, men kanskje ikke så veldig stor forskjell da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.