Web Analytics
Gå til innhold
hkurt

Tre nye venner

Anbefalte innlegg

Kan kanskje diskuteres om man har lov å kalle de venner når jeg henger dem etter halsen på veggen... :D

Skikkelig kompis. :lol:

549511.jpeg

Endret av hkurt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ønske dei var mine venner. :rolleyes: Er det ein lakert Les Paul faded som heng lengst til høyre? Og korleis føler du groovers er forhold til Kluson-tuners? Har vurdert groovers sjølv, og bare lurer på om dei held steminga betre enn Kluson. Dei ser iallefall betre ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er faktisk ikke lakket, er det'fantastiske' kameraet mitt som får det til å se slik ut.

Det er ikke grover. Husker ikke hva de heter, men de har et snedig tegn på maksiden. Det er stemmeskruer med strengelås og strengekuttere. De holder stemmingen bra hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For helsike.., Er reklame for noe tena greier under bildet på bildr.no... :angry:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er faktisk ikke lakket, er det'fantastiske' kameraet mitt som får det til å se slik ut.

Det er ikke grover. Husker ikke hva de heter, men de har et snedig tegn på maksiden. Det er stemmeskruer med strengelås og strengekuttere. De holder stemmingen bra hvertfall :)

Da tipper jeg det er Planet Waves. Veldig gode stemmeskruer, om enn sikkert svært uglesett av vintage-politiet fordi de ikke er av riktig årgang. Fine gitarer forøvrig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den til venstre var jammen flott!!!! altså, synes jeg.

Endret av HvitRavn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh! Ibanez! Klokt valg. ;)

Ikke sant... :)

Føler den er et greit alternativt når man ikke har råd til originalen. ^_^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.