Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Innspilling med 7strenger [[[Troll]]]


Troll

Anbefalte innlegg

Poenget med soloen var at den skulle være så enkel som mulig med litt sånn indisk-greie i seg og noe annet enn det jeg er vant til. Men sånn sett, så er soloingen min veldig variert fra sang til sang, så. Noen blir bra, andre ikke :P

wow det var da negativt. jeg derimot syns soloen din var bra! den skal du ha kudos for. trommene gidder jeg ikke å kommentere, du er gitarist - ikke trommis :)

det jeg derimot kan kritisere er at riffene er ganske anonyme, det er ingen riff som sitter igjen. men alt i alt, så var det kult!

Dagens kommentar :P

Men det var veldig mye forskjellig kritikk. Viser litt om at folk har veldig forskjellig smak. Men skal ta det meste i betrakning til neste innspilling :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ganske tøff gitarlyd. Men du burde ha dubba gitarene med det samme lydsporet og panorert de til hver sin side (evt jukse litt og kopiere det og panorere det til den andre siden).

Litt off-topic;

Blir ikkje berre volumet og panoreringsrekkevidda på sporet auka om man gjer det sistnemnte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Soloene dine duger ganske bra! Ellers vil jeg kanskje anbefale å få inn litt taktskifter eller bare merkelige takter i riffene dine for å... vel... Piffe dem litt opp :) Bruk litt tid på å få litt bedre lyd i DFH også :) Veldig bra spillt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.