Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Studio bygging


Udyret

Anbefalte innlegg

Hei! driver med bygging av studio. har det alt av det tekniske jeg trenger til det lille studioet mitt. men er litt usikker på isolert rom. Jeg har fått skaffet meg skille vegger fra en bedrift som skulle legges ned, men disse er ikke høye nok til å gå opp til taket. Fungerer det da bare å henge store tepper rundt toppen? eventuelt andre tips trengs også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du gir veldig lite informasjon om hva det er du faktisk skal. så du får nok litt dårlig tilbakemeldinger her..

hva skal du isolere? hvor mye skal du isolere?

det er ca 2kvadrat meter i et større rom som skal isoleres. jeg har satt opp isolerende skillevegger ved hjørnet av den ene veggen slik at lager et rom på 2kvadrat meter Jeg har da 2 vegger hvor jeg har skilleveggene og 2 vegger hvor det er plain vegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først snakker om isolering. Hva annet kan brukes til å isolere med? Vet at eggkartonger skal funke, men skulle fått tak i et sted det gikk an å få kjøpt litt større mengder kartonger, enn å måtte kjøpe egg på Rema :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.