Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enda en sang....


Uber Adrian

Anbefalte innlegg

Det har jo potensiale dette da! Prøv å variere litt mer kanskje, men det er jo sånn det skal være.....Kirk-inspirert solo og:D

Og sett miccen litt lengre fra trommene neste gang! (Eller kjøp en litt bedre mic kanskje? Hvis dere bruker minidisc, er det bare å kjøpe en standard sony til 1200. Funker allright.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med et stort glis rundt kjeften hver gang jeg hører han trommisen der.  :D  

NB! Cymbalene holdt på å ta livet av høytalera mine.

Trommisn er bare 12 år gammel!

Vi skal prøve å gjøre noe med trommelyden, skal prøve å skaffe skikkelig opptaksmaskin og miksebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo potensiale dette da! Prøv å variere litt mer kanskje, men det er jo sånn det skal være.....Kirk-inspirert solo og:D  

Og sett miccen litt lengre fra trommene neste gang! (Eller kjøp en litt bedre mic kanskje? Hvis dere bruker minidisc, er det bare å kjøpe en standard sony til 1200. Funker allright.)

Vi bruker to mikrofoner på dette, en medkjøpt mic som var med minidisc og en drittmic som jeg bare fant i skuffen hjemme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.