Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar til shredding.


outch-gitarist

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se om du finner noen kupp av noen åttitallsgitarer brukt på ebay, trådstarter. Søk på 80's ESP, Ibanez, Jackson, Charvel, osv. Kan gjøre noen flotte superstrat-kupp! Søk f.eks. på ESP Mirage Custom eller Horizon Custom. Knallbra gitarer med neck-thru, 24 bånd og tynn og god hals som går for en billig penge. Flotte shreddegitarer! Ibanez RG550 kan jo også være noe å se etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha et svar på dette:

Hvorfor har det gitarrelaterte innlegget mitt som holdt seg til tema blitt slettet?

Forstår godt at dere fjernet det om Malmsteen/Dimebag, men det var da ikke noe i veien med det første?

Jeg skjønner overhodet ikke hvorfor første innlegget mitt i denne tråden ble slettet, da det holdt seg 100% til tema, mens andre poster med f.eks. bilde av Michael Angelo Batio blir stående.

Helt usaklig gjort av moderator.

Svar: Jeg slettet alle postene som på en eller annen måte stod i sammenheng med Malmsteen/Dimebag. Jeg går ikke inn i enkeltposter for å slette deler, selv om posten ellers skulle være god. The Euphor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke the Euphor, og kan ikke svare for han. Men jeg har et par forslag, og en mulig forklaring.

Ta det på PM med han. Det er det greieste.

For å svare på hvordan jeg ser på dette, så er det ikke uvanlig at man sletter "gode" innlegg hvis de står inne i en klynge med usaklige poster. Det blir liksom bare med "i dragsuget". Videre hender det at de før nevnte gode innleggene må slettes for å opprettholde kontinuiteten i tråden. Hvorvidt det er tilfelle her, aner jeg ikke, jeg bare svarer på min erfaring om postsletting.

Aller helst skulle jeg ønske at vi ikke trengte å slette noe som helst, men slik er det nå engang ikke.

Som sagt- PM er lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha noe som ikke alle andre har, anbefaler jeg en DBZ (Nei, ikke Dragon ball Z, men Dean B. Zelinsky).

DS-HALCYON_black_lg.jpg

Et relativt nytt merke som ble startet opp i fjor.

Disse import modellene er HØY kvalitet på.

Gitaren over (DBZ Darkside Halcyon) har Ebony fretboard, Original Floyd, EMG pickups etc.

Har prøvd en slik selv hos en kompis, og kan ikke sammenlignes med noen Ibanez i samme prisklasse :lol:

Den går for rundt 700 $ i USA. (Koster altså ca 5-6 tusen totalt å få en slik til Norge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du liker V gitarer må jo Jackson Randy Rhoads modellene være helt ypperlig.

Her er en ganske fin en, Jackson "Stars" RR gitar.

Går litt over den opprinnelige prisen du ville kjøpe gitar for, men det er nok en heftig gitar for penga!

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20068133

*edit*

Gigbagen som følger med var ganske heslig :P men sikkerhet er sikkerhet.

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du gi deg..

Ligger en Carvin og en Ibanez S320 til salgs her på forumet til meget fornuftige penger.

Anbefaler deg å sjekke ut begge deler. Gode gitaer til lave penger. Det som er så fint med sånne rimelige gitarer er at de låter bra. Men også at man kan oppgradere dem med f.eks nye pickups og få enda bedre gitar for penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.