Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Telecaster-prosjekt, lydklipp lagt til 13.01.10


Anbefalte innlegg

No manglar det kun ein Les Paul, så er eg mest sansynleg gitar-forsynt :)

Jeg veit om en LP du ikke får :D

Du må gjøre som sist da Chuck, legge ut bilder og lyd når du er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den var utrolig pen, og lyder sannsynligvis bra også. Kudos!

Du har heilt rett, den blei fin, og sjølv med kun bridge pu låter den dritbra. Begynner å bli utålmodig, no er det over 3 veker sidan eg bestilte neck-pu i fra Guitarfetish... Bestilte samtidig nye rør i fra Eurotubes, og dei kom i dag, så GFS-pakken bør ikkje vere for langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fekk eg endeleg hals-pickup`en, så no er gitaren heilt ferdig :) Bilete av ferdig gitar ligg i utstyrstråden min...og for spesielt interesserte, her har eg lagt ut nokre små lyd-klipp av gitaren: http://www.soundclick.com/JensKristian

Startar bak i frå på alle 3 klippa. Og eg må få presisere at 1. Eg får alltid konsentrasjonsvanskar når det er snakk om opptak. Heilt sant. 2. I tillegg er eg ingen soloist. Så venligst ignorer nivået, konsentrer deg om lyden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårleg med tilbakemeldingar på lydklippa gitt...;)

Etter å ha spelt på gitaren ein del, er eg ikkje heilt fornøgd med kva som skal til for at den blir ustemt, og mistenkjer då med ein gong dei billege stemmeskruane eg kjøpte i frå GFS (super smooth Gotoh style). Det er vel ikkje så mykje anna som har innvirkning på sjølve stemminga av gitaren vil eg tru... Har nokon andre same erfaring med disse stemmeskruane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine ører låt detta bra. Og du skal ikke unskylde spillinga, det er noen som er på et lavere nivå enn det :blush:

Gratulerer masse med ny Tele Jens-K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det låter ikke så aller værst, men det kan høres ut som om det er litt strengeklirr. Dette synes jeg kommer mest frem i sporene vreng og clean. Mulig at det bare er lyden fra plekteret som treffer strengene dersom mikrofonene du tar opp med er veldig nærme gitaren. Ellers kan det være at du har en liten justeringsjobb som bør gjøres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det låter ikke så aller værst, men det kan høres ut som om det er litt strengeklirr. Dette synes jeg kommer mest frem i sporene vreng og clean. Mulig at det bare er lyden fra plekteret som treffer strengene dersom mikrofonene du tar opp med er veldig nærme gitaren. Ellers kan det være at du har en liten justeringsjobb som bør gjøres :-)

Njaaaa, det spørs om det dårlege opptaket spelar deg eit puss her, det er faktisk rimelig fritt for strengeklirr "in real life" :) Det forekjem ørlite grann i enkelte posisjonar, så med ei meir forseggjort justering, samt ei økt med bandsliping, så skulle det bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.