Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt instrument!


Anbefalte innlegg

Lær deg først å spill piano så keyboard, d vil jeg anbefale.

Det sa pianolærern min vertfall.

Å kunne spille bass og det å være høvelig god på bass er jo to helt forskjellige ting da.

Takk! :)

Jepp, det beste er å lære seg piano. Men klart - har du ikke råd til å kjøpe det....Er lite vits i å lære seg å spille på et casio-keyboard liksom. Eller - det er jo kjekt det også. Du lærer mye av å forstå piano klaviaturet. Men hvis du vil noe sted med det, bør du spille piano. The real thing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, du må ut med ganske mye for å få et keyboard med 88 veide, gode tangenter. Tingen er at skal man liksom komme noen vei er det vanskelig å spille på medium store plasttangenter som gir samme lyd fra seg uansett hvor hardt du trykker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dyrt med veide tangenter ja. Sitter sjølv med en 5oktavers stor Yamaha synth, og skulle no tro at den ville duge om eg gikk inn for å lære meg piano. Har noe som heter Touch funksjon, dvs at de ikkje gir fra seg samme lyd uansett kor hardt eg trykker ;). tror eg betalte en 2000 spenn for det. Helt greit og fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Vil definitivt anbefale å kjøpe et gammelt, brukt, stage-piano.

Kanskje en gammel yamaha p-200?

Et vanlig keyboard er ialle fall ikke noe å samle på.

Bør være no som i alle fall prøver å etterlikne the real thing,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.