Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt instrument!


Anbefalte innlegg

Keyboard er det beste valget...

Bass, du spiller gitar okey, du kan vel tonene på gripe brettet.Da klarer du sikkert å spille etter besifringen på en sang sånn noenlunde, men ikke kall deg selv som en bassist for det..

Hvis du lærer deg keyboard kan du jo spille hva du vil på det. + at det er veldig moro.

men det er opp til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller piano og trumpet på si, og de er begge fine instrumenter. Men piano er vel greiest som bi-instrument. Det er ikke noe prob og bli en grei bassist av gitarkunnskaper, hvis du kanskje spiller litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe prob og bli en grei bassist av gitarkunnskaper, hvis du kanskje spiller litt innimellom.

Vel alt er relativt :D Skal ikke ta den diskusjonen igjen, men jeg synes ikke man er en grei bassist selv om man flekker smells like teen spirit :wink:

Forøvrig vil jeg anbefale deg piano. Alltid kjekt å kunne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er enstemmig piano, så nå er køddleif rett og slett _helt_ nødt til å lære seg å spille piano! Må lage en egen tråd om det også!

Køddleif lærer seg piano med gitarnorge!! :D

Gleder meg til å høre hvor god du blir! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om dykk har linkz til lessåns ?.. :-D

jeg ville kjøpt meg et midi keyboard med skikkelige piano tangenter (sånne med vekt på), også bare brukt pc'n for å spille av de rette lydene.. så har du alt av muligheter, og kan spille alt i fra grand piano til rhodes osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg først å spill piano så keyboard, d vil jeg anbefale.

Det sa pianolærern min vertfall.

Å kunne spille bass og det å være høvelig god på bass er jo to helt forskjellige ting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.