Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

FALCON - Norway Guitars


metalfrog

Anbefalte innlegg

Jeg la plutselig merke til at dette jo er den samme selgeren som alltid prøver å selge noe Fender/Squier til ubegripelig høye priser.

Spesielt denne annonsen har jeg latt meg fascinere av i lengre tid : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20188748

"Kroppen har litt grov finish" - SE på det der a.. Jeg har laget penere ting med kontaktpapir og ukebladbilder. Det mest utrolige er jo at dette makkverket bare har steget i pris..

"Falcon guitars norway" ? Rimelige asia gitarer med litt for høy pris til at de kan konkurrere med noe som helst tipper jeg..

Jeg har kjøpt en mexico strat av den mannen. Jeg pruta litt så jeg kom ikke så verst ut av det.

Men mitt inntrykk er at han er en "liten luring" :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kjøpt en mexico strat av den mannen. Jeg pruta litt så jeg kom ikke så verst ut av det.

Men mitt inntrykk er at han er en "liten luring" :rolleyes:

Du er nok inne på noe.. Jeg ser at han også selger en helt ordinær Mexico bygget Squier til 3500,- Noe som jo er mer enn ny-pris. Det er liksom som om han selger oppsopet fra e-bay som ingen andre ville ha for ubegripelige summer. Men hvis det er mulig å prute en hel del så er det jo selvsagt ikke umulig å gjøre et ok kjøp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte ikke på om hvordan dere syntes den så ut, lurte på om det var noen som hadde prøvd den

Prøver bare å redde deg hvis du har tenkt å kjøpe noen av disse :D

Selv om jeg ikke har prøvd de, har jeg sett lignende før og dette lukter ugler i mosen lang vei!

Tror Greener har helt rett her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Marilyn- gitaren er noe av det grimmeste jeg har sett på lenge. Huff og huff. Hva er den overflatebehandlet med? Gulvlakk og kost? Siden han får solgt sakene, betyr det vel at det er mange lettlurte folk der ute.

Fy Faan :lol:

Så den nå.

Er bra teksta i de Falcon annonsene -"Kvalitet til rett pris"

Mistenker at han glemmer å si at det eneste dette er rett pris for er for han selv, som selger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metalfrog, det ser ikke ut til at noen har prøvd dem..... :lol:

Det syntes jeg ikke du burde heller. Om du vil ha deg en rimelig Strat av grei kvalitet, kjøp deg en Squier. Om du derimot ønsker deg en enda rimeligere Strat av grei kvalitet, kjøp deg en Morgan.

Da vet du i hvertfall hvem du har kjøpt fra, slik at du kan backtracke om det skulle være noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som han har klippet ut noe fra gamle herreblader, limt de på gitaren, og sprayet et lag eller to med klarlakk... Fy faen for en jævlig gitar!

Jeg tipper på samme fremgangsmåte, men jeg tror han la på et lag kontaktpapir med masse luftbobler og skrukker før han spanderte på seg et lag eller to med klarlakk eller kanskje motorplast.. Det er helt i orden å eie noe slikt, men å selge det ? Og til den prisen ? og deler/gitar av helt ukjent opphav ? Jeg er stum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.