Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Iron Maiden til Bergen 11.08.10


Guns N' Roses

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men som Aph sier, sjekk ut "Crack The Skye" ;)

Sånn. ;)

Blood Mountain bør også sjekkes ut.

Skjønner forøvrig godt at TF ikke liker dem, hvis førsteinntrykket av bandet var i en livesammenheng. Det jeg har sett av livegreier er stort sett horribelt, spesielt når de prøver å synge clean!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel igrunn 3, da Lauren Harris også varmet opp sist gang (er Lauren hu heter, sant? Dattera til Steve..)

Ja, det stemmer jo, Duckling... Er ingen fan av Lauren heller, akkurat. Fikk utrolig dårlig inntrykk av henne på Valle Hovin, med denne dritkjedelige rocken og karakterløse stemmen hennes. Syns igrunn det var litt pinlig at de lot henne være med på turne som oppvarmingsartist når det er så tydelig at eneste grunnen var at hun er datteren til Steve...

Den musikken der er vel ikke noe som ellers ville appellert til Iron Maiden-fans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk billetter! + At jeg har et sted og chrashe!

Jeg kunne bo hos gitaristen i bandet mitt, hvis jeg kjøpte billett til han også! (Han betaler meg for den, han gidder bare ikke styret med billettservice)

Skal dra med broren min og to venner.

Gleder meg! Skal innom Hagstrøm og den andre gitarbutikken, mens jeg allerede er er. Tror jeg blir i Bergen en uke. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.