Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye gitarer fra Ibanez


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg minner om forumregler. Meningsløse innlegg er ikke ønsket, og kan belønnes med warn. Noen her, og jeg har alt stå, slik at man kan vurdere selv, kan gå litt i seg selv, og selv vurdere hvor nære de er grensen. Navn er notert. Neste tøyseinnlegg utløser kanskje warn.

Dette innlegget er moderering, og skal slik sett ikke kommenteres. Reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer enda en sjustrenger fra Ibanez neste år. Ibanez Universe Multicolor blir reissued. Det hintes om at den originale swirlartisten skal være med på laget, men det er uklart om dette er Darran Johansen eller den originale fra Japan. :) Kun 60 stykk blir laget, prislapp deretter. :) Løp og kjøp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mye 7 strengere fra Ibanez sine side de siste årene. Det er litt synd at det er så få andre merker som lager gode 7 strengere.

Er forøvrig ganske fornøyd med min. Men blir nok å oppgradere den mot noe dyrere i fremtiden. Da enten Schecter eller en god, lett Prestige modell fra S-serien. Digger hvor tynn kroppen og halsen er..

Må bare minne om at dette inlegget var helt seriøst, selv om det virker litt tullete:

Masse seckseh bilder! Jeg liker gitarer som er litt kjedelige i fargene. Ser ofte mye penere ut og mye mer stilrene i fargene i virkeligheten.

Min neste gitar kan deffinitivt bli en helt hvit og kjedelig 7-strenger fra Ibanez <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette blir vel litt Off Topic, men har sett litt slikt i denne tråden, så tenkte at dere overlever et innlegg til som ikke er direkte knytta til det trådstarter hadde intensjner om å skape en diskusjon rundt;

Jeg vet jeg hadde kjøpt den. Flere andre også. En glimrende farge på en glimrende gitar. Ikke for dyr heller, og hadde gitt mye gitar for penga. Gitaren er lett og har 24 bånd. Sikkert Infinity-mikker (Disse gir bedre lyd enn hva flere mener, synes nå jeg) og 5-veis pickup-velger, siden de ikke går bort fra noe de har gjort suksess på. Den kan sees på lang avstand pga sin enormt sterke farge og glødende tilstedeværelse;

Jeg snakker selvfølgelig om:

Ibanez RG350M RF (En Road Flare Red RG350). Jeg tror dette kunne blitt en slager. Hva tror folket?

De lagde jo en gul (Som jeg tilfeldigvis eier), den er jo ikke DY (Desert Yellow), men fargen minner om DY på flere måter. Særlig ved enkelte tilfeller av måter den treffes av lyset på. Så, siden de allerede har laga en gul RG350 med Maple i helsen og som gripebrett, er det vel duket for en Road Flare Red RG350?

Endret av Ibanezfreak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg tror jeg skal selge alle Ibanezgitarene mine. Når jeg ser på de seriøse og faglig baserte vurderingene i de to foregående innleggene, må jeg bare innrømme at jeg nok i alle år har tatt feil angående Ibanez og gitarer. Argumenter av spitzklasse formelig står i kø. Jeg gir meg.

Du verden.

Man kan vel ha meninger uten at de er faglig baserte? Kanskje jeg skal begrunne hvorfor jeg mener de er kjedlige? Jeg mener de ser helt lik ut som alle andre Ibanez modeller som allerede er på markedet, noe som blir kjedelig i lengden når man ikke finner på noe nytt. Kanskje de kunne kommet opp med en ny V gitar, eller litt flere farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel ha meninger uten at de er faglig baserte? Kanskje jeg skal begrunne hvorfor jeg mener de er kjedlige? Jeg mener de ser helt lik ut som alle andre Ibanez modeller som allerede er på markedet, noe som blir kjedelig i lengden når man ikke finner på noe nytt. Kanskje de kunne kommet opp med en ny V gitar, eller litt flere farger.

Som denne mener du?

1ibanezV700_013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.