Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Liten Improv på Akustisk gitar.


Nilsefix

Anbefalte innlegg

i går natt og kveld satt jeg med en ny tuning på kassegitaren min. Har ikke spilt på min trusty kassegitar på LENGE , men så fikk jeg Pat Metheny's "One Quiet Night" og da ble jeg jo igjen forelska i lyden av stålstrenger festet til en kasse av tre.

Gitaren er en Morgan som kosta meg 3 lapper (egentlig 5-6) og som låter så bra for prisen at jeg nesten blir satt ut ... den er sykt digg å spille på også egentlig .. rare greier , morgan skal jo suge!!

Det er litt små-feil her og der , for jeg ANER ikke hvem toner som er hvor :P hehe .. nesten iallefall ... men det ble presentabelt ..

bygger seg mye rundt overtoner , så det blir mye en E som "drum-tone" som det visstnok heter . Ja , dere får høre hva dere syntes.. forventer ingen lovord :P men gøy å dele det .. hehehe..

Vil gjerne ha kommentarer på lyden i gitaren ogv også ..

rett på streaminghttp://www.soundclick.com/util/streamM3U.m...ID=1388550&q=Hi

musikksida mi

http://www.soundclick.com/bands/2/thenilse...riencemusic.htm

Takker..

Nilsefixxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bortsett fra at den ene strengen din er litt lav..intonasjonsmessig, så er det jo kult.

For en gang skyld savner jeg en litt mer massiv klang. Sjeldent jeg sier det :) Den trenger ikke være lengre, bare litt mere frem i lydbildet. Og kanskje en litt lengre predelay( hvor lang har du nå?)

Bruker du mic, eller rett i bordet? Eller begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.