Web Analytics
Jump to content

Velcro på pedalbrett

Guest Elma

Recommended Posts

Jeg har gått til innkjøp av mitt første pedalbrett. Et T-rex Tonetrunk 42. Så begynte jeg å tenke på om det er noen skreven/uskreven regel på hvilken del av velcro tapen som skal på pedalen, og hvilken som skal på brettet? Det hadde vært fint å vite om jeg skal selge en pedal, samt hvis jeg kjøper en med velcro på. Jeg har jo kjøpt pedaler med velcro på, men jeg tok av velcroen og husker ikke hva som sto på pedalen.

Derfor, skal den myke/pusete delen av velcroen på pedalen eller brettet? Er det noen standard på dette?

Jeg har gått til innkjøp av mitt første pedalbrett. Et T-rex Tonetrunk 42. Så begynte jeg å tenke på om det er noen skreven/uskreven regel på hvilken del av velcro tapen som skal på pedalen, og hvilken som skal på brettet? Det hadde vært fint å vite om jeg skal selge en pedal, samt hvis jeg kjøper en med velcro på. Jeg har jo kjøpt pedaler med velcro på, men jeg tok av velcroen og husker ikke hva som sto på pedalen.

Derfor, skal den myke/pusete delen av velcroen på pedalen eller brettet? Er det noen standard på dette?

Mest vanlig med pussy på brett, er det ikke?

Takk Audun.

Hvis det ikke kommer noen flere meninger om dette, så går vi for at det er standard.

Edited by Elma

Takk Audun.

Bare hyggelig, du! :)

Edit: Bare vent litt nå, så kommer noen og sier at det skal være omvendt.... ;) Neida, mener bestemt at de aller fleste kjører med "ulla" på brettet.

Edited by Audun

He he, men det er jo som Aph sier. Ståpelsen samler mer støv og dritt, så da er det jo greit. Og i og med at alle bortsett fra Denye mener at det skal være sånn, så får må det være sånn! Vil ikke risikere å kjøpe en pedal, og så er det musebusk på undersida av pedalen. Nei, gi meg ståpels!

Edited by Audun

:lol: Da føler jeg at rollene er fordelt mellom "mann og kvinne". Jeg går for en demokratisk avgjørelse her, og lar flertallet bestemme. Takk for hjelp.