Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk ja!!


slabben

Anbefalte innlegg

  • Svar 5,5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

David Crosby-Song With No Words (Tree With No Leaves)

Plata If I Could Remember My Name av David Crosby er interessant... Både Jerry Garcia (Grateful Dead), Neil Young og Jorma Kaukonen (Jefferson Airplane) spiller bla på plata, sammen med andre fra The Dead, Jefferson Airplane mfl :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså... har du hørt plata Dylan and The Dead, Sofus? Jeg trodde det ville være en kongelig miks, men jeg tok feil...

The Beatles - Octopus's Garden

The Police - Roxanne

Opeth - Bleak

Queen - Stone Cold Crazy

Bob Dylan - License To Kill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså... har du hørt plata Dylan and The Dead, Sofus? Jeg trodde det ville være en kongelig miks, men jeg tok feil...

Dylan and The Dead er omtrent uten konkurranse (selv om kanskje Go To Heaven med The Dead og Bobs Down In The Groove byr på konkurranse) det mest pinlige i katalogene til både The Grateful Dead og Bob Dylan.

Blant grunnene var at Bob Dylan, sta og eksentrisk som alltid, valgte ut noen av de dårligste opptakene fra turneen på grunn av de opptakene som The Dead hadde plukket ut på forhånd stort sett hadde vært på tidligere livealbum av ham. Sangene som endte opp på plata var til slutt ikke representativt for hverken Bob eller Jerry og gutta.

Bob hadde vel heller ikke sin beste periode på midten av åttitallet heller, men for å si det sånn, alle steder jeg har kommet over Dylan And The Dead har den vært priset i 20-50 kronersklassen :P

back to topic:

Jethro Tull-Baker St. Muse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.