Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

musikk ja!!


slabben

Anbefalte innlegg

  • Svar 5,5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke forumet ditt, og mener ikke at du skal stenge på noen måte! Jeg ble jo medlem selv også så ;)

Bare tenker på at vi snakker om det samme på masse forskjellige forumer, og det er jo egentlig ingen vits... Men for all del, mente ikke noe om ditt forum spesielt, men litt generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forumet ditt, og mener ikke at du skal stenge på noen måte! Jeg ble jo medlem selv også så ;)

Bare tenker på at vi snakker om det samme på masse forskjellige forumer, og det er jo egentlig ingen vits... Men for all del, mente ikke noe om ditt forum spesielt, men litt generelt.

Nei, skjønner hva du mener. Det blir ofte litt rotete med mange små-forum og svært få medlemmer, men det funker fint på de større forumene.

Mitt forum er lagd slik det er fordi jeg får mange nye medlemmer ganske ofte, og vet ganske sikkert at folk vil ha det sånn. Det var sånn på det gamle forumet mitt, og der hadde jeg nesten 190 medlemmer på en måned. Dessuten liker jeg det sånn, synes det ser litt mer ryddig ut. :D

Men takk for at du registrerte deg, jeg kan love deg at det blir å vokse ganske fort med medlemmer, så bare post så mye du orker. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.