Web Analytics
Gå til innhold
Thunder Fingers

Guardians of Time.

Anbefalte innlegg

Bare rapper det vår fantastiske manager skrev på Facebook:

"Guardians Of Time er i siste innspurt i skrivingen på sitt 3. Album, og er klare for studio på nyåret. Dette blir nok en skive proppet av melodiøse låter, utsøkt melodiføring i gitarene , og vokalføring som får hårene på kroppen til å reise seg i takt med et groovende komp. GLED DERE!!

Tirsdag 29 Desember, inntar de scenen På Hjørnet, Kristiansand. Dette blir en kveld fullspekket av gode gamle låter,samt en smakebit av den nye skiva. Om du føler julekosen har lagt seg godt på kroppen....Etter denne kvelden er ribbefett og julepølser historie,så...MØT OPP!!

CC: 150,-

BAND:

Bernt Fjellestad (vokal)

Paul Olsen (Gitar)

Bent Lindebø (Gitar)

Øivind Vågane (Trommer)

Martin Eltvik (Bass)

GUARDIANS OF TIME on..

MySpace:

http://www.myspace.com/guardiansoftime

Home page:

http://www.guardiansoftime.no/

PÅ HJØRNET, KRISTIANSAND

På Hjørnet "

Incompatible Browser | Facebook

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanvittig bra musikk! hører på skiva deres på Spotify. God vokalist, fine gitarmelodier, treffende riff. god bassist og så klart :D

grattis med kult band :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var fett !!

Hører på "Faceless society" nå, rå saker, og godt att dere har en såppas god vokalist til fantastisk komp ;)

Sku ønske jeg hadde vært på den konserten altså..

edit igjen..

Hørte nå soloene :P damn.

Det blir jo en skive alle som liker metal bør ha?

Endret av xshorteyx

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanvittig bra musikk! hører på skiva deres på Spotify. God vokalist, fine gitarmelodier, treffende riff. god bassist og så klart :D

grattis med kult band :)

Takker! Jeg har akkurat joinet bandet, så det er ikke jeg som spiller på Machines of Mental Design, men jeg blir med på det kommende albumet. Bernt er en fantastisk vokalist, det er det ingenting å si på, hehe.

Faceless Society er fra det første albumet, Edge of Tomorrow, som ikke er å finne på Spotify. Visst dere går i innspillingsforumet så ligger det en video med en av de nye sangene der, dårlig lyd kvalitet men..

Takker for hygglige kommentarer, er alltid gøyt å høre :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whoops, Ser nå at jeg har skrevet en liten feil her, Faceless Society er på Machines of Mental Design platen, IKKE Edge of Tomorrow.. Så, den er på Spotify, hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.