Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Duesenberg.....


Burlefot

Anbefalte innlegg

Har prøvd et par stykker og de virker som gode instrumenter. Et fint alternativ eller supplement til Gibson Les Paul f.eks. De har jo også mange kjente artister i stallen som tyder på at de gjør noe riktig.

Hadde ikke hatt noe i mot å eie en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en smell og kjøpte en Duesenberg Starplayer blue sparkel.... Ser ut som en million, nesten som et smykke, vanvittig fin finish til den prisen!! Låter bra, noe et sted mellom en strat og en les paul. Man er som regel super nøyd når man får et nytt instrument i hus, men må si jeg er imponert over kvaliteten og hvor gjennomført gitaren er, utseende messig er gitaren unik, tror ikke jeg har vært borti noe lignende for under ti tusen. Og den låter vanvittig bra!!! Føler den er mer allsidig enn feks Les Paul. Tonen i gitaren er "litt blues" på et vis, men uten "twangen" i fenderen, og heller ikke den veldige fyldigheten man får i en Les Paul. Er rett og slett overrasket over denna planken. Funker like bra som real rocke øks som følsom formidler av blues. Annbefales på det varmeste, ser prisene er på vei ned så her er det bare og slå til. Fikk min til 8195,- ink frakt, justering/intonering og straplock.

Oha!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en smell og kjøpte en Duesenberg Starplayer blue sparkel.... Ser ut som en million, nesten som et smykke, vanvittig fin finish til den prisen!! Låter bra, noe et sted mellom en strat og en les paul. Man er som regel super nøyd når man får et nytt instrument i hus, men må si jeg er imponert over kvaliteten og hvor gjennomført gitaren er, utseende messig er gitaren unik, tror ikke jeg har vært borti noe lignende for under ti tusen. Og den låter vanvittig bra!!! Føler den er mer allsidig enn feks Les Paul. Tonen i gitaren er "litt blues" på et vis, men uten "twangen" i fenderen, og heller ikke den veldige fyldigheten man får i en Les Paul. Er rett og slett overrasket over denna planken. Funker like bra som real rocke øks som følsom formidler av blues. Annbefales på det varmeste, ser prisene er på vei ned så her er det bare og slå til. Fikk min til 8195,- ink frakt, justering/intonering og straplock.

Oha!!!!

Blir ikke så mye julegaver på resten av familien i år for å si det sånn he he he.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en smell og kjøpte en Duesenberg Starplayer blue sparkel.... Ser ut som en million, nesten som et smykke, vanvittig fin finish til den prisen!! Låter bra, noe et sted mellom en strat og en les paul. Man er som regel super nøyd når man får et nytt instrument i hus, men må si jeg er imponert over kvaliteten og hvor gjennomført gitaren er, utseende messig er gitaren unik, tror ikke jeg har vært borti noe lignende for under ti tusen. Og den låter vanvittig bra!!! Føler den er mer allsidig enn feks Les Paul. Tonen i gitaren er "litt blues" på et vis, men uten "twangen" i fenderen, og heller ikke den veldige fyldigheten man får i en Les Paul. Er rett og slett overrasket over denna planken. Funker like bra som real rocke øks som følsom formidler av blues. Annbefales på det varmeste, ser prisene er på vei ned så her er det bare og slå til. Fikk min til 8195,- ink frakt, justering/intonering og straplock.

Oha!!!!

Hvor fikk du den så billig? Knallpris på en skikkelig god gitar iallefall. Vurderer sterke å skaffe meg en duesenberg selv. Helst en D49 eller Carl Carlton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.