Web Analytics
Gå til innhold
RoyErik

Ken Lawrence Explorer

Anbefalte innlegg

Hei. vurderer å lage en Ken lawrence explorer, siden den ikke er å få kjøpt.

Men er det noen som kan lage halsen? har hørt dette er den værste jobben.

Takk på forhånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan få kjøpt den, av Ken Lawrence selvsagt. Men dette er nok ikke hva alle har råd til...

Warmoth lagde KL-halser for noen år tilbake, og de titter en gang i blant opp på eBay, så sjekk der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan få kjøpt den, av Ken Lawrence selvsagt. Men dette er nok ikke hva alle har råd til...

Warmoth lagde KL-halser for noen år tilbake, og de titter en gang i blant opp på eBay, så sjekk der.

Ok hjertelig takk :D men skal jeg bare søke på KL Neck da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok hjertelig takk :D men skal jeg bare søke på KL Neck da?

Warmoth selger fremdeles KL halser. Gå inn på hjemmesida dems også på Instock/guitar necks, så på Misc og Ken Lawrence. Desverre er det kun ferdig produsert halser så du kan ikke selv bestemme specs selv, slik som på mange (alle?) andre halser der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vent med å bruke mye penger på gitar til dere har vokst av dere den verste Hetfield-dillaen, a... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vent med å bruke mye penger på gitar til dere har vokst av dere den verste Hetfield-dillaen, a... :lol:

umulig å vokse fra hetfield dilla`en ass :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Warmoth selger fremdeles KL halser. Gå inn på hjemmesida dems også på Instock/guitar necks, så på Misc og Ken Lawrence. Desverre er det kun ferdig produsert halser så du kan ikke selv bestemme specs selv, slik som på mange (alle?) andre halser der.

takk for svar =D da blir det gitar bygging =D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Roy, vokser ikke fra Hetfield. Men uansett, så er dessa KL explorere noen av de fineste gitara som har blitt lagd spør du meg :D

Endret av storbakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ekstremt lyst på KL hals på exploreren min. Og det har null og niks med hetfield å gjøre. Men det er jo en av de feteste headstockene som finnes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns at KL gitarene generelt er noen av de tøffeste gitarene som fins. Og jeg fant ut etterpå at Hetfield spiller på en (er ikke Metallica fan btw)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns at KL gitarene generelt er noen av de tøffeste gitarene som fins. Og jeg fant ut etterpå at Hetfield spiller på en (er ikke Metallica fan btw)

Nå har han hvertfall fire stk. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener sterkt å huske at det er en kar på forumet som har tre stykker? Noen som husker hvem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.