Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DVD ANBEFALING


tHeMuTh|n

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare for å si det: Kurt Nilsen spiller med gitaren feil vei, uten å strenge om gitaren. Og PF uten Dave er litt tricky. Synes resten av Floyd-gutta gjør klassikerene bedre enn Roger med andre.

Topic: Eric Clapton and Friends in Concert. Temmelig fet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og PF uten Dave er litt tricky. Synes resten av Floyd-gutta gjør klassikerene bedre enn Roger med andre.

Men Roger Waters er det opprinnelige (70-tallet, da de hadde de gjeveste utgivelsene) Pink Floyd. Mange glemmer at det er han som er "the man". Uansett hvor usympatisk og sær han kan virke, så er han faktisk hovedmannen bak den utrolige musikken. Men Gilmour er jo musikeren. Penest stemme, best på instrumentet og mest sympatisk. Derfor kan ingen (heller ikke Waters med hans gjeng) få den samme sounden uten denne mannen. Slik sett blir det litt "tricky". Men hele greia er jo basert på Roger Waters som den fantastiske komponisten han var og er. Så Pink Floyd er heller litt tricky uten Waters enn Gilmour.

Men hvem er det jeg helst vil møte av gutta? Det er selvfølgelig David Gilmour.

PS. Grunnen til innlegget er bare at Gilmour så ofte feilaktig blir fremhevet som selve mannen bak PF. Er ikke sikkert det var intensjonen med din kommentar Tarin, men måtte uansett skrive noen ord da jeg leste det. :D

Beklager avsporingen Muth. Jeg bare brenner i stykker for dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coldplay DVDen er en av mine favorittdvder rent produksjonsmessig. Nydelig lagd! Selv om jeg ikke er noe coldplay-fan, kan jeg se denne dvden om og om igjen.

Ellers må jeg jo anbefale Totos amsterdam-dvd. Genial. Alle bør se en Jimi-dvd, og bli frelst. D'sound dvden er også konge. Synes de blir kjedelige på plate, men live er det få som slår dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere bør sjekke ut Peter Gabriel Live in Milano . fy faen for et show! scenen og lyset og alt er bare helt RÅTT :D

er i utgangspunktet ikke VELDIG fan av musikken (har bare hørt det fra konserten) men det og leverer veldig , mye kule stemninger..

og ikke minst

Mr, Levin på bass :D

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.