Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

DVD ANBEFALING


tHeMuTh|n

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PLacebo ja. Kongeband!

Brian Molko fikk meg til å få lyst på SG. Mannen har kjempe stilig stemme.

Forøvrig ble vel akkurat den DVDen du har slaktet som fy av landaets største aviser om jeg ikke husker feil :lol:

Jeg kan ikke skjønne hvorfor. Selv ble jeg bare veldig overrasket. Hadde aldri trodd at de var slik et fantastisk liveband

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne hvorfor. Selv ble jeg bare veldig overrasket. Hadde aldri trodd at de var slik et fantastisk liveband

Husker ikke hvor jeg leste det, men minns det stod noe som at det ble for kjedelig eller ensformig. Uansett, Placebo er knalltøft! Brian Molko fikk meg til å bli forelsket i Cherry Red SG ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...nå er jo placebo "kjedelig og ensformig" i utgangspunktet da..på en måte. :) Men råfett allikevel. De gitartingene på de låtene..det er genialt rett og slett. Små, men fine detaljer. musikken til placibo ligger mer i detaljene. Og når de har en lysmann som til de GRADER underbygger musikken så kan det ikke bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gå med på at det kan hinte til å være ensformig :-P

Men ensformig bør nødvendigvis ikke være kjedelig ;-)

Nå har jeg bare "Without You I'm Nothing" i CD samlinga mi, samt at *kremt* "har" "Sleeping With Ghosts".

Åssen er "Black Market Music"? Har du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.