Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strobostomp Pedal Tuner


morten

Anbefalte innlegg

Prøvde å tune gitaren min med en sånn en i bursdagen til Nettrom, og ga opp å få den helt tilfredsstilt, men gitaren min har skjeldent vært så bra tunet før. Veldig godt system synes jeg, selv om det kanskje tar noen dager å venne seg til den opp og ned-greia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 1990. Betaler du få forskudd så betaler Golyd frakten på varene..

Jeg bruker en del kassegitar rett i bordet, så da vil jeg kunne bruke DI fungsjonen også. Den har jo også presets for stemming med Capo. leker lit med forskjellige klanger med Capo..

Jeg kommer etterhvert å kjøpe en El-gitar med Buzz Feiten tuning også.

Tar nokk et par dager før den kommer i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt Peterson Strobostomp Pedaltuner noen dager nå.. Virker som en utrolig bra tuner med mange muligheter.. bl.a dropp tuninger, tuning med capo for 1.,2.,3.,4,5.bånd åpen E, temperert, Buzz Feiten, 12strenger,osv...

Den er også beregnet for Bass og Akustisk/El. Tuneren har også innebygd DI med balangsert utgang. Dette er kjekt når du kjører kassegitar rett i bordet.

Med elgitar kan du kjøre balangsert signal i bordet og et ubalangsert signal til forsterkeren din. Tror ikke jeg kommer til å bruke det da men..

Selve bruken er lit uvant i begynnelsen, og man tror at det blir vanskelig, men når du har vent deg til den oppdager du at den er utrolig nøyaktig. grunnen til at den flakker en del, er at tuneren er mere nøyaktig enn noen andre tunere på markedet med led lamper eller annalog viser.

Jeg er storfornøyd med Strobostomp`en og synes den er utrolig bra og nøyaktig. En av grunnene til at jeg kjøpte den var at den har Buzz Feiten tuning. Jeg har bestemt meg for å kjøpe en Tom Anderson, med BF.

I ubalangsert utgang, har tuneren true bypass, dvs. at signalet ikke går igjennom komponentene til boksen, og det blir ikke noe påvirkning på signalet. Tror dette er den eneste tuneren som her true bypass.

Samtidig takker jeg Golyd.no for kjapp og bra service. Pakken ble sendt i posten, og ved forhåndsbetaling ble det ikke noe frakttilegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke denne tuneren i svart ? Liker rett og slett ikke den blå fargen.

for meg teller fargen lite! er mere optatt av nøyaktigheten og brukerfleksibliteten, og at den har Buzz Feiten stemming.. mulig du får den i sort også.. det er aliminium så det går sikkert an å lakkere...men som sagt du kjøper ikke Strobostomp pedalen for designen sin skyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så litt mer på den siden Nilsefix, du må være enig at gitaren ble ganske stygg med det der på! Må være mulig å sette den kontrollern bakpå gitaren f.eks

Unnskyld for off topic :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.