Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Overdrive-tråden


KristianF

Anbefalte innlegg

Det er vel en ålreit pris. Ikke noe kupp, siden det stort sett er den prisen de går for brukt. Men det er en meget bra pedal til prisen!

Får du en loddekyndig kompis til å utføre Keeley-mod (eller tilsvarende) på den, så blir den HELT konge ;)

Hmmm...

Da prøver jeg den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut noen videoklipp av nevnte pedaler før du bestemmer deg, dersom du ikke har mulighet til å teste :) Skal du ha et lass med gain og Marshall-aktig lyd, kan det hende at du vil like Guv'nor bedre. Personlig ville jeg nok gått for en Blues Driver med Keeley-mod, men det er mest fordi rhythm-kanalen på ampen min klarer å levere en ganske bra Marshall-tone uten pedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut noen videoklipp av nevnte pedaler før du bestemmer deg, dersom du ikke har mulighet til å teste :) Skal du ha et lass med gain og Marshall-aktig lyd, kan det hende at du vil like Guv'nor bedre. Personlig ville jeg nok gått for en Blues Driver med Keeley-mod, men det er mest fordi rhythm-kanalen på ampen min klarer å levere en ganske bra Marshall-tone uten pedal.

Marshall Guv'nor er sikkert grei, men både Bluesbreaker og Jackhammer er bedre OD-pedaler synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en timeslang session med alle drivepedalene i butikken for 3 kunder i stad. Brukte marshall jmv på 1960 4x12" og en Fender Super Sonic. Jeg tror jeg rett og slett skal holde mine egne meninger utenfor dette, men 2 av kundene kjøpte seg Blackstar Ht-Dual og 1 kjøpte seg Ht-Drive. Prøvde de fleste store navnene fra denne tråden. Trenger kanskje ikke å si noe mer om den saken? Jeg er litt sjokkert over populariteten til en såpass liten underdog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.