Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Master Of Puppets


ErlendB

  

47 stemmer

  1. 1. Liker du originalen, eller Erlends versjon best?

    • Kirks
      29
    • Erlends
      18


Anbefalte innlegg

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror du misforsto meg her. Du sa at alle kunne lære seg å spille som Kirk i 1985. Da spurte jeg om jeg kunne covre noe fra 2008, hvis han er så mye bedre nå som du skal ha det til.

Det har jeg da aldri ment. Jeg prøver bare å få frem at forutsetningene til de fleste var ganske annerledes da enn de er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går litt sakte ja. Også er det noe som ikke helt stemmer på den skeive takta i riffet, eller hva man skal kalle det. Men de greier jo ikke å spille det riktig live selv heller, så :P

Jeg lastet ned flere tabs for å sjekke den skeive takta :P Den jeg brukte gikk da i 5/8. Det var en annen som var mer riktig, men jeg gadd ikke å gjøre om alt jeg hadde gjort for å fikse backingtrack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den sammenligningen var så på trynet jeg. Ringo var jo ikke mye til stjernemusiker i forhold til sine bandmedlemmer, som egentlig var på grensa til genier?

Må vel også kunne si at Hetfield også er hakket mer musikalsk enn Hammett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag på guitarprotrommene? Nå tror jeg du tøyser litt her. Tramp takta/slå den med fingrene/klapp med henda, du merker at tempoet senkes betraktelig når G og F#-kraftkordene trer inn.

Og den skeive takta er 11/16 såvidt jeg vet.

Hør på det som kommer før soloen, der skifter det tempo hele tiden pga GP. Siden jeg tar opp trommene og bassen rett fra GP så blir det mye lag til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.