Web Analytics
Jump to content

Les Paul humbucker

Rusty

Recommended Posts

Hei kjøpte meg nettopp ny Gibson Les Paul Studio og har skiftet til Bare Knuckle Nailbombs for å få det lille ekstra (er strålende fornøyd!), men tingen er at jeg sitter igjen med humbuckerne som satt i Les Paulen når jeg kjøpte den og tar jeg ikke feil er dette Alnico 5 Burst Bucker Pro. Hva kan jeg få for 1 mnd gamle humbuckerne?

Studio Faded har i hvert fall BurstBuckers etter det jeg har forstått. Har ord på seg for å være gode PAF replikaer i Les Paul miljøer, så du kan vel sikkert forlange 7-800 pr. stk. kanskje?

Den ordinære Studio har 498T og 490R som er de humbuckerne Gibson brukte som std. pickups i mange mange år, og er nok ikke like attraktive selv om de er helt ok.

Ja det er studio faded brown jeg har. jojo 7-800 er jo ikke gale, kan stemme ganske greit også, kostet 140$ nye fra nett i USA, som er omtrent 790 kr.

Da er det bare å finne en kjøper som vil betale det. Her går ikke teori og praksis alltid hånd i hånd, dessverre.

Hehe stemmer, nei men har noen som er villige til å betale rundt 1000-1500 for begge. er jo bedre enn ingenting for micer jeg aldri kommer til å bruke igjen:)

men for all del de var veldig goe micer, men bareknuckle gir rett og slett det lille ekstra!