Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Les Paul humbucker


Rusty

Anbefalte innlegg

Hei kjøpte meg nettopp ny Gibson Les Paul Studio og har skiftet til Bare Knuckle Nailbombs for å få det lille ekstra (er strålende fornøyd!), men tingen er at jeg sitter igjen med humbuckerne som satt i Les Paulen når jeg kjøpte den og tar jeg ikke feil er dette Alnico 5 Burst Bucker Pro. Hva kan jeg få for 1 mnd gamle humbuckerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studio Faded har i hvert fall BurstBuckers etter det jeg har forstått. Har ord på seg for å være gode PAF replikaer i Les Paul miljøer, så du kan vel sikkert forlange 7-800 pr. stk. kanskje?

Den ordinære Studio har 498T og 490R som er de humbuckerne Gibson brukte som std. pickups i mange mange år, og er nok ikke like attraktive selv om de er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er studio faded brown jeg har. jojo 7-800 er jo ikke gale, kan stemme ganske greit også, kostet 140$ nye fra nett i USA, som er omtrent 790 kr.

Da er det bare å finne en kjøper som vil betale det. Her går ikke teori og praksis alltid hånd i hånd, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmer, nei men har noen som er villige til å betale rundt 1000-1500 for begge. er jo bedre enn ingenting for micer jeg aldri kommer til å bruke igjen:)

men for all del de var veldig goe micer, men bareknuckle gir rett og slett det lille ekstra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.