Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt Bilder av Studioet


Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det ekke så veldig dyrt , det som er digg..

i de "siste" åra har det blitt så sinnsykt mye billigere for god lyd. Jeg syntes lyden jeg får ut av det greiene her er helt vanvittig for prisen (egentlig generelt , men skal ikke skryte på meg det)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Te er bedre enn alt :D hehe ..

Jeg kan skrive det jeg har :

- En pc som har 1400 mhz i seg (alt for lite) og 512 mb ram (også alt for lite) . Kjører XP og Logic Platinum 5.5 topp stemning.

- Lydkort Delta 66 , 4 (6) inn , 4 ut . (husker ikke)

- Dette går i en Line6 Pod Xt (3000 brukt)

- gitar stash : Whammy Wh 4 (2600 ,-) , og Ds-1 (300 lefthand)

Monitorene vil jeg nesten ikke nevne. De gjør jobben , men bare såvidt , det er et sony "anlegg". Har bare ikke penger til noe annet :P

gitarene er en Wolfgang USA Special (18900 ,- og en Morgan 5000,- tror jeg kassegitar . Samt en Ibanez EX 360 eller 370 (vet ikke :D) ..

- Micpreampen min er en Art V3 studio rørpreamp . Den koster veldig lite for tida , tror jeg så den nede i 1200 , trass prisen låter den iallefall i mine øyne helt SINNSYKT bra .. heeelt rått (hold kjeft vegar)Skikkelig ræva. :) kødder. Vegar

- Micen er en Studio Projects B1 , kosta meg 1000 spenn på tilbud.-

saxen(e) er en Selmer SuperAction 80 altsax (ca 20k) og sopranen har jeg på langtids lån (ca 30k) . Bassklarinetten låner jeg av et korps.

Inne på pcen har jeg diverse softsynther og plugins , har skrevet litt om det i studio seksjonen .. noe mer du lurer på , bare spør..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.