Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Egnater Rebel 30 2x12 Combo


romptråll

Anbefalte innlegg

Hadde en Rebel 20 topp + kabinett.

Fantastisk fin amp med mange lydmuligheter. Tøff tubemix funksjon. Fungerer fra soveromspilling til scene.

Jeg har den på topp 2 lista over amper jeg har spillt på.

Solgt for å finansiere innkjøp av annet utstyr (er dypt savnet).

Aner jo ikke om 30 komboen er i samme klassen, men skulle tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Rebel 20 toppen og tilhørende 1x12-kabinett, og er superfornøyd. Som Jowasv sier er det mange lydmuligheter i Egnater-forsterkerne, så du finner garantert en eller flere lyder du liker. Prøvde såvidt 1x12-comboen her om dagen, og den var neimen ikke dårlig den heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda litt usikker på om jeg skal gå for 30W comboen eller 20W stack, har vert å prøvd begge og synest de hørtest veldig like ut. Det veier litt mot comboen siden den har 2 kanaler, bryr meg ikke om den har 20W eller 30W det er høyt nok uansett. Så er jo comboen litt mer praktisk å ta med seg rundtomkring. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jag tänker litt tvärtom jag. Ofta finns det ett kabinett på stället, när man giggar. Och om det finns det och du går för stacket så behöver du bara ta med toppen :) .

Bra tenkegang :P Funker sikkert som oftest ;) men den har ikke 2 kanaler. Men hadde jeg hatt penger skulle jeg nesten ha kjøpt begge XP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.