Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker mannlig(e) vokalist(er) i Trondheim


HvitRavn

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt på jakt etter dyktige mannlige vokalister i Trondheim (eller i nærheten). Jeg komponerer og produserer musikken min selv, men liker godt å jobbe med andre musikere. Musikken min er hovedsaklig melodisk og tidvis småprogressiv metal (omtalt som "flinkismetal" her på forumet ved en anledning), og jeg lar meg inspirere av Arjen Lucassen, Dream Theater og relatert, Circus Maximus, Pagan's Mind, ymse 70's og 80's metal og synthpop, og ellers alt jeg kommer over av melodisk metal. Vokalisten jeg er på utkikk etter har en stemme med fin klang og tone, og gjerne er litt raspete til tider, og kanskje til og med kan gjøre noen screams? Her er jeg egentlig interessert i alt mulig!

Jeg har et koslig hjemmestudio og varter opp med drikke og snacks (: Jeg har en egen studiokatt også som kommer innom og hilser på av og til. Utstyret jeg bruker for innspilling av vokal er en AKG Perception 420 gjennom en Line6 Toneport UX2. Monitorheadset er AKG K240 Studio.

Edit: jeg la ut en slags søknad med masse lydklipp på Youtube:

Jeg har tidligere komponert, produsert og mastret to sanger med vokal:

Escapedia - War (2007/2008)

Escapedia - Monologue with the stars (2007/2009)

Vokalisten her er LadyLau (Laura ten Hoedt) fra Nederland, og innspilling av vokal ble gjort av henne i Nederland. Hun har blant annet jobbet sammen med Arjen Lucassen!

Ellers har jeg i år komponert en sang som heter Birth MKII hvor jeg håper du vil synge en duett med LadyLau. En annen sang jeg har jobbet med nå i år er Di Sangue, som i utgangspunktet er tenkt å bli en instrumental, men kanskje det vil passe med vokal her også. The Dark Passenger er en kjapp låt jeg lagde i fjor som er inspirert av TV-serien Dexter hvor du vil synge alene.

Jeg har mange flere klipp og idéer liggende hvis du er interessert, bare ta kontakt.

Jeg vil gjerne høre lydklipp, men kan også møtes for "audition" (: Alt er av interesse, men jeg håper å komme i kontakt med personer som har en utviklet stemme og som gjerne spiller i ett eller flere band.

Kontaktinfo:

andreas punktum ravnestad snabelkrøll gmail punktum com

Tlf: 91700891

PM funker også!

Endret av HvitRavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.