Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Digidesign Eleven Rack


wyldedime

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rocktron prophesyen min ifra slutten av 90 tallet har jo nesten feitere specs en Eleven rack, det sier det meste hehe....

Huff!Hatt mange frustrerende timer med Prophesy, den var ikke lett å skru seg inn på.

Jeg hadde tilogmed 2 stk Prophesy`er over 2perioder :D

Merkelig nok fikk jeg både Chameleon og VooduValve til å låte lettere enn Prophesy`n, never again hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!Hatt mange frustrerende timer med Prophesy, den var ikke lett å skru seg inn på.

Jeg hadde tilogmed 2 stk Prophesy`er over 2perioder :D

Merkelig nok fikk jeg både Chameleon og VooduValve til å låte lettere enn Prophesy`n, never again hehe!

Min står og samler støv hehe.....håpløs boks. En av dem du har hatt tror jeg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du sikter til Axe'n her... Er 15k (+++?) en kvart månedslønn? :ninja:

HEHE, jeg så flere reaksjoner på dette. Jeg tenkte feil og skrev enda ,eh..feilere(?)...

15K er selvfølgelig ikke en kvart månedslønn, der siktet jeg til Digi.

Jeg mener fortsatt at Digi er greia for meg, fordi jeg ikke vil bruke over halve månedslønna på èn prosessor.

Sånn, nå ble det rett skulle jeg mene. Hadde selvsagt ikke gjort meg noe om 15k var en kvart månedslønn, men slik er det følgelig ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man med en Axe-FX også!

Er mulig det har kommet nå, men da jeg sjekket ut AxeFX forsto jeg det slik at dette ikke var mulig.

Jeg mener ikke at AxeFX er vanskelig å skru på, er bare at når det er så mange valgmuligheter så blir det til at man bestandig vil prøve å gjøre lyden bedre...og da blir det bare til at man bare blir sittende å skru.

Tror jeg holder meg til GSP`en min frem til det kommer noe som virkelig gjør en røramp overflødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.