Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yndlingsteknikk?


FenderBender

Teknikk  

67 stemmer

  1. 1. Hvilken spesifikk teknikk bruker du mest?



Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at alle gitarister har noe de foretrekker, eller liker best.

Jeg har pleid å prøve litt på de forskjellige, men jeg angrer litt på at jeg ikke har satt meg særlig godt inn i én av dem.

Så, dette er egentlig bare et lite spørsmål for nysgjerrighetens skyld, og for å åpne for en teknikkbasert diskusjon på forumet.

Svar gjerne på tråden i tillegg til pollen, og begrunn helst hvorfor du bruker den teknikken så mye som du gjør.

EDIT: Har nå lagt til flere alternativer.

Endret av FenderBender
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alternate-picking, legato og vibrato er nok de mest brukte teknikkene i solospillingen min, men jeg slenger vel innom det meste - sweep-pickingen min er ikke noe særlig å skryte av enda, men denne kan også være en anelse vrien å få brukt mye på en musikalsk måte... Skal nok likevel få øvd inn sweeping skikkelig med tiden. En av mine absolutte favorittgitarister er tross alt Yngwie Malmsteen.

Alternate-picking må være den teknikken jeg oftest kommer tilbake til, da den er essensiell for veldig mange riff, gitarmelodier og licks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.