Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ninos ræl [18.12.2009]


Nino

Anbefalte innlegg

det er ikke en looper som i: "jeg-vil-spille-en-ting-på-gitaren-og-trykke-på-en-knapp-så-det-blir-spilt-om-og-om-igjen-helt-av-seg-selv"-looper.

men en true bypass looper. dvs.

jeg kan sette effekter i en sløyfe, f.eks en helt gitar-runke-batalion og i stedenfor å trykke på 3 pedaler samtidig så trykker jeg bare på looper´n min. kall det gjerne en effektsløyfe om det gjør deg klokere.

din n00b

haha.. ikke vondt ment. men, du ba om det..

og her har du link:

http://www.robertkeeley.com/product.php?id=23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du Dale. det kan du si.. Zvex´n er jo over all forventning! WOW!! gleder meg til spille jobb med zvex´n og pro´n nå.. :)

Ja helt klart en kanonbra pedal. Ble litt konflinkt med en annen jeg bruker,så det endte opp med en slags dårli fuzz når jeg hadde de ilag. hehe. :P Men funke hæst hvis du booster opp ampen bare,evt ampen og OD'en. :)

Bra du liker den da,så blir den brukt istedefor å bare ligge å støve ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke en looper som i: "jeg-vil-spille-en-ting-på-gitaren-og-trykke-på-en-knapp-så-det-blir-spilt-om-og-om-igjen-helt-av-seg-selv"-looper.

men en true bypass looper. dvs.

jeg kan sette effekter i en sløyfe, f.eks en helt gitar-runke-batalion og i stedenfor å trykke på 3 pedaler samtidig så trykker jeg bare på looper´n min. kall det gjerne en effektsløyfe om det gjør deg klokere.

din n00b

haha.. ikke vondt ment. men, du ba om det..

og her har du link:

http://www.robertkeeley.com/product.php?id=23

Da lærte jeg noe nytt! ^_^

Er ikke så godt og vite! Meningen med forumet, er jo at man kan spørre om ting! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.