Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender eller mashall


robert92

Anbefalte innlegg

Har spilt på både Fender FM og Marshall MG. Begge er like dårlige egentlig. Dvs. de funker ok til hjemmebruk, men faller helt igjennom på en scene eller på øving med fullt band. Hvis du likevel skal velge en av disse, vil jeg si at Fenderen er best på clean, mens Marshallen er mye bedre med vreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å legge litt mer i amp, så du får en ordentlig en, kjøp en ok rørforsterker, så har du en som varer i årevis. :)

Denne for eksempel har jo fått nokså bra kritikker :)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20052536

så absolutt ikke ille ut:P å harprøvd noen peavy før, men føler dem blir for "hard" for meg:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så absolutt ikke ille ut:P å harprøvd noen peavy før, men føler dem blir for "hard" for meg:S

Jeg kjører peavey VK 112 til Lynyrd Skynyrd, AC/DC, Blues etc type musikk :lol: Det funker glimrende det og personlig syns jeg forsterkeren funker greit til mye :)

Det eneste minuset kan være at det er åpen combo og den mangler kanskje litt pouch...Det er foreløpig ikke noe jeg har erfart da den har fungert veldig fint til spill på live konserter..

Endret av Eirikop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å drive snikreklame, men hva med å legge på 500 kroner til og kjøpe min Peavey Valveking 112 som jeg selger? :) Følger med footswitch, og den fungerer glimrende til det du nevner at du skal spille. Det er en mye bedre amp enn Marshall MG og Fender FM.

Den er jo faktisk allerede linket til i tråden. :)

Kan henge meg på de som anbefaler Valvekingen, knall forsterker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.