Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kongsvinger, band søker vokalist, bassist, trommis etc.


wyldedime

Anbefalte innlegg

Tja, som du kansje har skjønt så er dette bare nok en "gitarist søker band" annonse.

Kontakt: Jørn Heimro

Epost: jornheimro@gmail.com

tlf: 91517880 (kan være lurt å sende en melding først siden jeg driver boikott av telefonselgere)

Nettside: http://www.myspace.com/jorndoe

Jeg er en gitarist som har spilt en periode med et band nede i Oslo som heter Agate(www.agate.se), dette var (og er) ett hardrock/progrock band.

Nå har det snart gått ett år siden jeg sluttet i Agate(januar) og jeg har begynt å se meg etter ett nytt prosjekt, og har du ett band som trenger en kreativ gitarist i Kongsvingerområdet(er også relativt mobil) eller kjenner du noen som trenger det så ta kontakt.

Er som sagt en kreativ og samarbeidsvillig gitarist som søker etter folk å spille med, spiller alt fra Blues til Metal.

Country og Jazz er det litt værre med, viljen er ikke fraværende men da trenger jeg nok en del tålmodighet fra resten av bandet siden dette er stilarter jeg enda ikke har utforsket så alt for mye...Jazz, eller frijazz er vell det jeg er mest blank på.

Jeg har plutselig blitt 31 år så jeg er akkurat i den overgangen da man kan kalle seg ung og samtidig ha muligheten å bruke livserfaringer som tungtveiende argument i en diskusjon.

Ellers så er jeg av den oppfatningen av at man sier mye mellom linjene, både bevisst og ubevisst, dette prøver jeg å leve etter når det gjelder spillingen min. Er ikke alle låter som skriker etter en Malmsteen solo, og jeg er langt fra det nivået å greie noe sånt med overbevisning.

Men nivået er noe man finner ut av på en eventuell audition/jam, så er bare å ta kontakt om du er interesert og så tar vi dette videre... \m/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hadde nok tatt ett par glass for mye da jeg skrev denne "utdypende" kontaktannonsen, men ta kontakt om du er på jakt etter gitarist.

Kan forøvrig nevne at det er bredbent rock og hardrock som står mitt hjerte nærmest med en og annen ballade innblandet.

Av idoler kan jeg liste opp Van Halen, Randy Rhoads, Slash, Gary Moore og Nils Lofgren m.m. som de mest beskrivende for min spillestil, men har aldri låst meg til kun en favoritt gitarist og prøver å utvide horisonten når det gjelder sjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.