Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nedstemt Gitarist i bergen søker glade musikanter


Straymond

Anbefalte innlegg

slenger ut denne for å sjekke interessen.

Denne halvdanske bastarden er 28, og glad i det tyngre.

hadde vært artig å fått i gang et band igjen. har nettopp kvittet meg 7-strengeren, men har en 6-er på vei inn som jeg har for

mål å tune ned til B (dere høyskoleutdannede begynner kanskje å lukte hvor musikken faller her i gården).

personlig er jeg fryktelig glad i meshuggah, opeth, primus, necrophagist, faceless, volbeat, for å nevne noen få.

kunne tenkt meg å spille noe samme gata, men er også åpen for mer rett-i-ballene nju-metall, som det så latterlig kalles.

skrik om dette kan virke artig, så tar vi en skravl over en kaffekopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Heisann. Viss du/dere finner en god trommis, bassist og vokalist og mangler gitarist så er det bare å ta kontakt med meg.

Er nok veldig mye yngre enn deg da, 19 år gammel. Men har veldig god erfaring med band og livespilling.

Spiller mye varriert musikk. Alt fra Metallica, In Flames, Megadeth til Mastodon, Opeth og gammel rock. Alt som er gitarrelatert er bra. Liker best melodisk death metal med mye gitar ala In Flames, Scar Symmetry, Opeth, Meshuggah ol.

Har en 7 strenger som jeg gjerne ville tatt i bruk i bandsammenheng også.

Som sagt, bare å ta kontakt viss det er noe. Du kan høre noe av musikken fra det "gamle" bandet mitt Excalibur i linken i signaturen min. Men jeg ønsker også spille litt tyngre musikk enn det.

Har også en del lydklipp ol liggendes. Spiller sologitar og vil helst være med i et band som spiller hjemmelaget musikk og ikke bare covers samt erfarne og gode musikkere med noe erfaring fra før. :)

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei, spiller selv gitar (både lead og rythm), og har holdt på med det i 8 år nå (er 20).

For tiden driver jeg å spiller med en trommis og 1 gitarist til, men føler det er på tide å gå litt videre pga. manglende initiativ og engasjement fra de andre. Lager veldig mye materiale selv, og kunne tenkt meg å spille sammen med noen som matcher mitt engasjement.

Du/dere må like å lage eget materiale, like å jobbe hardt med musikk i perioder.

Spiller det meste innen metal/rock/punk, (Arch Enemy, Opeth, Keep of Kalessin, Enslaved, Dream Theater, Pagans Mind, EVH, Metallica, Jorn, Decapitated, Meshugga etc. For å nevne noe.

Har eget øvingslokale utstyrt med ett stort Sonor trommesett (bra greier), en Engl powerball+ 412, en EVH 5150 III+ 412 og 5 gitarer.

Gi meg en lyd, så tar vi en jam ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

slenger ut denne for å sjekke interessen.

Denne halvdanske bastarden er 28, og glad i det tyngre.

hadde vært artig å fått i gang et band igjen. har nettopp kvittet meg 7-strengeren, men har en 6-er på vei inn som jeg har for

mål å tune ned til B (dere høyskoleutdannede begynner kanskje å lukte hvor musikken faller her i gården).

personlig er jeg fryktelig glad i meshuggah, opeth, primus, necrophagist, faceless, volbeat, for å nevne noen få.

kunne tenkt meg å spille noe samme gata, men er også åpen for mer rett-i-ballene nju-metall, som det så latterlig kalles.

skrik om dette kan virke artig, så tar vi en skravl over en kaffekopp :)

Jeg liker veldig tung musikk, hører fordet meste på Cannibal Corpse, meshuggah, Coal Chamber.. osv.

Jeg klarer Deathgrowling.. Jeg vil også vite hvor du bor hen.

Jeg kan også spille gitar.. men jeg foretrekker vokal.

Du kan kontakte meg på Annihilatorbjoern@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.