Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson, Epiphone... Les Paul


GuitarFreak

Anbefalte innlegg

hoho,dagens ^_^

den beste hvis du skal ha en ny er vel hvis du tar en relativt billig epiphone standard og gjør om til en custom,med annen mekanikk etc ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker egentlig ikke gibson. Vil bare høre hva folket synes.

Høres ut som om du shopper etter Volvo når du egentlig vil ha en BMW. Anbefaler deg en god og lang runde med google.

Eller kjøp deg en Hagstrøm Swede og bli ferdig med det. Evt vær fornøyd med det du har en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du shopper etter Volvo når du egentlig vil ha en BMW. Anbefaler deg en god og lang runde med google.

Eller kjøp deg en Hagstrøm Swede og bli ferdig med det. Evt vær fornøyd med det du har en stund til.

Hagström er inget dumt forslag. Det var trist å selge min Select, men jeg trengte pengene. Utrolig gode gitarer hvis du tar deg tid til å justere dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil på det STERKESTE anbefale en Tuscany Rush. Slår en Gibson LP i playability og sound, til en brøkdel av prisen;)

Eneste bakdel er vel at det ikke står "Gibson" på hodet. Sjekk lenken i signaturen min for bilder:)

Here we go again...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.