Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Custom plekterbrett


Duckling

Anbefalte innlegg

Hei.

I forbindelse med et DIY-prosjekt jeg håper å kunne begynne på etterhvert så har jeg støtt på et problem med plekterbrettet.

Jeg har en strat-kopi, som jeg har planer om å putte inn 2 lipsticks i, samt en P90 i bridge. Av kosmetiske årsaker ønsker jeg ikke noen P90 i hverken SC eller HB-format, men en P90 i P90-format. Det har dog vist seg at det er få steder som selger plekterbrett med hull for S/S/P90. Er det noen som vet om noe sted som dette går an å få kjøpt, eller noe sted hvor man kan bestille custom plekterbrett? Gjerne uten at det koster altfor mye.

Går det ikke så skal jeg alltids klare å få det til selv, men hadde vært litt greit å fått plekterbrettet ferdiglaget da jeg har nok annet å henge fingrene i med kommende prosjekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med WDMusic? Har handlet plekterbrett fra disse, og kan trygt anbefale de. God kvalitet og kjapp levering. Som jeg har forstått det, så er det bare å ta kontakt med salgsavdelingen deres for å customize sitt eget plekterbrett :)

Ellers, så fant jeg TerrapinGuitars. Ser veldig enkelt og greit ut å få satt opp sitt eget plekterbrett slik en vil ha det..Disse har jeg dog ingen erfaring med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.